יום חמישי, 21 בנובמבר 2019

L'ORÉAL PARIS Color Riche Plump & Shine


"לוריאל פריז" מרחיבים את סדרה השפתונים האייקונית שלהם ומשיקים את Color Riche Plump & Shine - קולקציית שפתונים חדשה בגימור מבריק, שגם מעניקה נפח לשפתיים.



חלומן של נשים רבות הוא להשיג שפתיים מלאות ללא התערבות כירורגית כלשהי. מעבדות "לוריאל פריז" ממשות כעת את החלום ומשיקות את Color Riche Plump & Shine – שפתון חדשני, שמנפח בעדינות את השפתיים ומספק להן צבע עז ומבריק.


שפתון Color Riche Plump & Shine הינו, למעשה, מוצר החובה החדש בכל תיק איפור: יש לו ניחוח פירותי מתקתק, שלא רק מעניק תוצאת צבע חושנית, אלא גם מרפד וממלא בעדינות את השפתיים באותו הזמן. הפורמולה שלו מכילה תמצית מנטול מרעננת, שמעקצצת בצורה נעימה במהלך המריחה ומעניקה נפח מיידי לשפתיים. אבל לא רק! בזכות הרכיבים המזינים הנוספים שמכילה הפורמולה, השפתון מעניק גם לחות עשירה לשפתיים ומחליק אותן באופן הנראה לעין.


שפתוני Color Riche Plump & Shine זמינים כעת בישראל בחמישה גוונים פירותיים מרעננים ושקופים של גויאבה, אבטיח, נקטרינה, ליצ'י ותות עץ. כל אחד מהם מגיע באריזה נשית ואלגנטית בעיצוב המוכר והאהוב של סדרת "קולור ריש".



את סדרת השפתונים החדשה של "לוריאל פריז" ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות, במחיר מבצע מיוחד בסך של 45 ₪ ליח' (במקום 55 ש"ח, עד סוף נובמבר 2019).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails