יום שני, 18 בנובמבר 2019

ColourPop X Frozen 2 Collection


דיסני ומותג הקוסמטיקה "קולורפופ" חוזרים לשתף פעולה עם עוד קולקציית איפור מקסימה, הפעם בהשראת הסרט "פרוזן 2", שעולה לאקרנים ממש בעוד מספר ימים.



נראה שבמשך שנים רבות לא נראה סרט פופולרי יותר מאשר הסרט "Frozen" ("לשבור את הקרח"), המספר את עלילותיהן הדרמטיות של אלזה מלכת הקרח ואחותה אנה. בימים אלו, כוכבות הסרט חוזרות למסכים עם סרט המשך חדש ולכבוד המאורע, משיק המותג "ColourPop" את Frozen 2 - קולקציית איפור מקסימה, שתעזור לנו להראות טוב לצד הילדים בקולנוע, לפחות כמו אחת משתי הנסיכות.


הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, מחולקת למעשה לשתיים: האחת בהשראת אלזה והשניה בהשראת אנה. כל אחת כוללת פלטה של 9 צלליות (15$), שפתון (9$), ליפגלוס (8$) וג'ל נצנצים (9$). החלק של אנה מציע גוונים חמים, בעוד שזה של אלזה מורכב מגוונים קרים יותר. אגב, הפריטים ניתנים לרכישה בנפרד או כסט מושלם (38$).



הקולקציה של אלזה:

Elsa Shadow Palette – פלטה הכוללת 6 צלליות ו-3 פיגמנטים דחוסים, בגימורים שונים - כולם בגוונים קרים עשירים.



Little Snow Crème Lux Lipstick – שפתון בעל פורמולה קרמית ופיגמנט עשיר, עמיד לשעות ארוכות. השפתון של אלזה הינו בגוון פטל ורוד קרמי.



Mythic Journey Ultra Glossy Lip – ליפגלוס בעל ברק וגוון עדינים, עשיר בשמן חוחובה מזין ומלחח ומעניק מראה שפתיים עסיסי ומלא יותר. הליפגלוס של אלזה מוצע בגוון אופל עם נצנצים רב-מימדיים.



The Dark Sea Glitter Gel – ג'ל נצנצים שמגיע בצנצנת ומשמש כהיילייטר לאזורים שונים בפנים ובגוף. הג'ל של אלזה מוצע בגוון כחלחל-כסוף עם נצנצים רב-מימדיים.


הקולקציה של אנה:

Anna Shadow Palette – פלטה הכוללת 8 צלליות בגימור מאט או מטאלי ו-1 פיגמנט דחוס מנצנץ – כולם בגוונים חמים עשירים.



Going North Crème Lux Lipstick – שפתון בעל פורמולה קרמית ופיגמנט עשיר, עמיד לשעות ארוכות. השפתון של אנה הינו בגוון אגוז קרמי.



Free Spirit Ultra Glossy Lip – ליפגלוס מבריק (ללא נצנצים) עם גוון שקפקף, מועשר בשמן חוחובה מזין ומלחח ומעניק מראה שפתיים מלא יותר. הליפגלוס של אנה מוצע בגוון משמש אפרסקי.



Waterfall Glitter Gel – ג'ל נצנצים שמגיע בצנצנת ומשמש כהיילייטר לאזורים שונים בפנים ובגוף. הג'ל של אנה מוצע בגוון זהב חם נחושתי.


הקולקציה זמינה לרכישה כעת באתר ColourPop. מזכירה לכם שמדובר במהדורה מוגבלת, כן?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails