יום רביעי, 4 במרץ 2020

Givenchy Le Rose Perfecto Liquid Summer 2020


בית "ג'יבנשי" משיק את Le Rose Perfecto Liquid – ליפ באלם חדש במרקם נוזלי, המעניק לשפתיים יתרונות טיפוח עם גוון קליל עשיר בברק ומראה מלא יותר.



לפני כשנה, השיק המותג את Le Rose Perfecto – שפתון ליפ באלם במרקם קרמי, שגילם את השילוב המושלם בין טיפוח שפתיים וצבע. הוא העניק לשפתיים צבע, העשיר אותן בלחות ומילא אותן. המוצר הפך להיות בסט סלר אצל המותג, וכעת הוא מציע גם את הגרסה הנוזלית לליפ באלם הפופולרי.


כמו הליפ באלם בגרסה הקרמית, גם פורמולת ה- Le Rose Perfecto Liquid כוללת המון רכיבי לחות והזנה. המרקם הנוזלי שלו מחליק על השפתיים, מצפה אותן בצבע ומעניק להן מראה מלא ותפוח. לדברי המותג, אפקט הלחות נמשך עד ל-8 שעות, כך שהשפתיים נותרות רעננות ויפות בכל מצב.


הליפ באלם הנוזלי החדש מוצע ב-9 גוונים שונים, החל מגווני ניוד עדינים, שמעצימים את הגוון הטבעי של השפתיים, ועד לגוונים בולטים יותר:



·       No.001 Perfect Pink – גוון ורדרד המשתנה בהתאם ל- pH (חומציות) של שפתי המשתמשת
·       No.10 Perfect Nude – לבן פנינתי
·       No.14 Nude Soul – ורוד ניודי
·       No.17 Nude Chill – בז' טבעי
·       No.19 Woody Red – אדום חום
·       No.22 Berry Break – סגול אדמדם
·       No.23 Solar Pink – ורוד אפרסקי
·       No.25 Free Red – אדום כחלחל בוהק
·       No.30 Vital Glow – כתום רך



הליפ באלם הנוזלי מגיע באריזת קוטור, כיאה לבית ג'יבנשי, המשלבת בקבוקון שקוף-דרכו ניתן לראות את הגוון שהוא מכיל, יחד עם מכסה עטוף עור ורדרד ועליו שם המותג. כמו כן, הוא מצוייד באפליקטור ספוגי, המאפשר למרוח את החומר בצורה נוחה וקלה על השפתיים.


Givenchy Le Rose Perfecto Liquid יהיה זמין בנקודות המכירה של "ג'יבנשי" ברחבי העולם לקראת אפריל 2020. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails