יום שני, 14 בספטמבר 2020

Dior Golden Nights Holiday 2020 Collection

מותג הקוסמטיקה "דיור" מציג קולקציית חגים נשית, אלגנטית וזוהרת, שמתאימה במיוחד ללילות חג מנצנצים.



קולקציית האיפור של "דיור" לעונת החגים של שנת 2020 מהווה הזמנה לחגוג עם נגיעה של אלגנטיות ותחכום והכל במוטיב מוזהב. בדיוק מסיבה זו, החליט פיטר פילפיפס (Peter Philips), מנהל הקריאייטיב והתדמית של מחלקת האיפור בבית האופנה היוקרתי, לכנות את הקולקציה בשם Golden Nights ("לילות מוזהבים").

הקולקציה כוללת מוצרים במהדורה מוגבלת, שיוצרים יחדיו לוק מושלם למסיבות האלגנטיות ביותר. בין המוצרים ניתן למצוא, פלטות צלליות בשילובי גוונים חדשים, שפתונים, סמקים, לקים ועוד – כולם בגוונים קלאסיים כמו ורוד ואדום יחד עם זהב ושמפניה.



Dior 5 Couleur Couture Eyeshadow Palettes – פלטת צלליות הכוללת 5 גוונים בגימורים שונים, 2 אפליקטורים ומראה מובנית. הצלליות עשירות בפיגמנט ומופיעה עליהן תבליט בדוגמת פתיתי שלג ולוגו המותג. הפלטה מוצעת בקולקציה בשני שילובי גוונים שונים:



·       Golden Snow – גווני ניוד חמים ומוזהבים

·       Black Night – גוונים קרים כסופים




Dior Rouge Magical Couture Case – השפתונים האהובים של המותג מוצעים הפעם במהדורת חג מוגבלת, במארז שחור עם עיטורים מוזהבים של פתיתי שלג ומראה מובנית. המארז כולל 5 גוונים אייקוניים של המותג, בגימור מאט או סאטן עם פורמולה עמידה לאורך זמן. הם עשירים בפיגמנט ובעלי מרקם קרמי, שמחליק בקלות על השפתיים. אגב, גם על גוף השפתון עצמו מופיעים תבליטים של פתיתי שלג וגבישי קרח. 



הגוונים הכלולים במארז הם:

·       999 Matte – אדום קטיפתי מאט, הגוון האייקוני של בית האופנה

·       772 Classic Matte – ורוד ניודי לוהט, מאט

·       666 Matte Kiss – אדום כהה בינוני, מאט

·       665 Rêvée – ורוד ניוד חם בינוני, סאטן

·       999 – אדום מושלם, סאטן



Dior Diorific Lipstick – שפתון שהוא ממש תכשיט! השפתון מגיע באריזה מוזהבת מפוארת והוא אהוד במיוחד בזכות הפורמולה החלקה והרכה שלו על השפתיים. כמו כן, יש לו עמידות ארוכה עם כיסוי מלא, אחיד ומבריק. בקולקציה מוצעים ארבעה גוונים שונים:

·       Dazzling Beige – בז' אפרסקי

·       Glittery Rose – ורוד חם בינוני

·       Shimmery Red – אדום בוהק

·       Dark Sparkle – סגול שזיף




Dior Addict Lip Maximizer - ליפגלוס עם אפקט מנפח שפתיים, בעל פורמולה עם ניחוח מנטה המעניקה תחושת רעננות יחד עם לחות וברק עשירים:

·       103 Pure Gold – זהב

·       104 Rose Gold – ורוד



Dior Rouge Blush – סומק בגימור קטיפתי זוהר, שמתמזג באופן מושלם עם העור. הסומק מגיע עם אפליקטור מברשת, המאפשר לפזר אותו בצורה קלה וחלקה. על הסומק מופיעה הטבעה של פתיתי שלג לצד הלוגו של המותג.

·       Rose Frisson – ורוד בייבי



Dior Forever Cushion Powder – פודרה זוהרת בעלת פורמולה משיית קלילה, המיועדת הן לקיבוע המייקאפ והן להעניק לעור גימור קורן טבעי. הפודרה מגיעה במארז אלגנטי בגוון קרם.

·       Golden Nights – שמפניה בהירה מאד



Dior Diorific Vernis – לקים בעלי פורמולה המועשרת בטכנו-פולימרים ושרפים, שמעניקים להם גימור מבריק כמראה. הלקים בעלי עמידות לטווח ארוך, עשירים בצבע ומשתלבים נהדר עם גווני השפתונים שבקולקציה:

·       Splendid Pink – ורוד לוהט בינוני

·       Red Wonders – אדום חם

·       Dark Nights – בורגונדי סגלגל

Diorific Top Coat – טופ-קוט מנצנץ ללק:

·       Golden Snow – פנינה כסופה מנצנצת



קולקציית החגים של "דיור" לשנת 2020 תהיה זמינה החל מאוקטובר 2020.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails