יום שלישי, 15 בספטמבר 2020

L’Oréal Paris Air Volume Mega Mascara

"לוריאל פריז" מציגים את Air Volume Mega Mascara – מסקרה חדשה שקובעת מחדש את כללי הנפח.



המסקרה החדשה מתוארת ככזו שמנפחת ומנפחת את הריסים, ממש כמו כדור פורח שמתמלא באוויר חם, ובכל זאת מרגישה קלה כמו אוויר (כך, לפחות טענו 84% מהנשים שהתנסו בה). איך זה קורה? בזכות הפורמולה הגאונית והאריזה החדשה, המסקרה Air Volume Mega מתריסה נגד כללי הכובד והנפח.



הפורמולה של המסקרה מוקצפת באוויר על-מנת ליצור אפקט מוכפל לריסים עם נפח רב הרבה יותר וחסר משקל. הפורמולה ננעלת על הריסים ונצמדת אליהם למשך 24 שעות. המפתח להשפעה על הנפח והעמידות הארוכה טמון, למעשה, בשילוב בין הפורמולה האוורירית ומברשת הסיבים הכפולה של המסקרה.




מברשת המסקרה המרופדת, בעלת יכולת טעינה גבוהה במיוחד, מפרידה ומצפה כל ריס וריס מהשורש ועד הקצה ויוצרת מראה של ריסים עבים ומלאים. הסיבים הקצרים של המברשת לוכדים ומצפים את הריסים מהשורש, בעוד שהסיבים הארוכים שלה מפזרים את הפורמולה בעלת הגוון השחור העז בצורה אחידה ושווה ויוצרים מניפת ריסים דרמטית לחלוטין. 



כמו כן, הפורמולה מאפשרת בניה קלה של שכבות חומר על-גבי הריסים, מבלי לפגוע בם או לגרום להרגשת כובד. כאמור, היא גם עמידה למשך כל שעות היממה, מבלי להתפורר או להימרח מתחת לעיניים. חשוב לציין, שהיא מתאימה לכל סוגי הריסים וגם לעיניים רגישות.



המסקרה מגיעה באריזה וורודה מתכתית בצורת בלון, המיועדת להגן ולאטום את הפורמולה האוורירית של המסקרה. בנוסף, המסקרה מוצעת גם בגרסה עמידה במים ולחות (אריזה כחולה).



מסקרה Air Volume Mega של "לוריאל פריז" הושקה ממש לאחרונה ברחבי העולם ואני מקווה שבקרוב היא תגיע גם לישראל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails