יום שני, 21 בספטמבר 2020

Makeup by Mario

מריו דדיבנוביץ' (Mario Dedivanovic) הוא אחד מאמני האיפור המצליחים והמפורסמים ביותר בעולם. כעת, הוא משיק את Makeup by Mario - מותג איפור חדש שלו, שגורם להתרגשות רבה בתעשייה.



מריו ידוע בעיקר בזכות היותו המאפר של קים קרדשיאן ובזכות הלוקים האייקוניים שיצר לאורך השנים. במהלך הקריירה שלו הוא שיתף פעולה עם קים גם בהשקת שתי קולקציות איפור (אחת ב-2018 והשניה ב-2019). כמו כן, הוא השיק פלטת צלליות עם המותג ABH ("אנסטסיה בברלי הילס") וקולקציית מברשות עם רשת "ספורה". כל אחד משיתופי הפעולה "רוקן את המדפים" במהירות הבזק, כך שיש להניח בוודאות שגם מוצרי המותג החדש של מריו ימכרו במהירות רבה.



מועד השקת המותג החדש נקבע ל-1 באוקטובר 2020. כאמור, שם המותג הינו Makeup by Mario, אבל הוא יחולק לכמה אוספים שונים נוספים:

·       Tools By Mario (אביזרי איפור)

·       Pro By Mario (איפור מקצועי)

·       Eyes By Mario (מוצרים לעיניים)

·       Face By Mario (מוצרים לפנים)

·       Lashes By Mario (ריסים מלאכותיים)

·       Lips By Mario (מוצרים לשפתיים)

על הליין עבד מריו לא פחות מ-3 שנים. בראיון שהעניק ל-WWD, אמר מריו שאת ההשראה לליין, הוא שאב מגווני העור, העורקים והאיברים שבגוף האדם: "רציתי מותג שהוא אוניברסלי לחלוטין, במיוחד בקולקציה הראשונה הזו, כך שכל הלקוחות והעוקבים שלי יוכלו להשתמש בו. התחלתי לחקור וללמוד את הגוונים בגוף האדם. לכולנו יש את אותם הגוונים, לא משנה מאיפה אתה. ובאופן מפתיע, אין לנו הרבה גוונים בגופנו. אין לי כוונה להישמע מורבידי, אלא רק להראות שהאוסף הוא באמת אוניברסלי ומגיע מתוכנו."



בשלב ראשון, יושק אוסף של 21 מוצרי איפור עיניים. מיגוון המוצרים נוצר עבור חובבי איפור מכל הרמות, החל מקונים מזדמנים ועד מאפרים מקצועיים, כאשר ההרכב הראשוני מהווה קריצה לטכניקת העבודה המזוהה עם מריו. מי שמכיר את הסגנון שלו, יודע שהוא תמיד מתחיל עם איפור העיניים...

בחשבון האינסטגרם שלו חשף מריו סרטון מפס היצור של כמה מהמוצרים שלו. כמו שזה נראה, אוסף העיניים כולל פלטות צלליות קטנות עם אריזות פלסטיק לבנות וקופסאות קרטון מונוכרומטיות בגימור מאט. עיצוב הפלטות נעשה בכובד ראש וגודלן הקטן מהווה ניגוד מוחלט לטרנד האחרון של פלטות עיניים גדולות עם המון גוונים שונים. גודל פלטת העיניים באוסף שווה בגודלו בערך למכשיר אייפון והכוונה היתה שתתאים בקלות להחזיק ביד אחת.


"אין צורך לרכוש פלטה גדולה. תוקף הפלטות פג," הוא אומר ל-WWD. מבחינתי, הצלליות צריכות להיות קטנות יותר ולא לשקול הרבה. אני נוסע הרבה במסגרת עבודתי, אז אני צריך דברים שקל לנקות אותם. כמו כן, אתה יכול לקבל את הגוון האמיתי של המוצר שהוא מוצג על רקע לבן. כשאתה נמצא באולפן לצילומים, הכל סביבך לבן כי ככה אתה מסוגל לקבל יותר השראה על רקע הלבן. רציתי להכניס את זה גם לליין המוצרים."

בנוסף לגוף האדם, שאב מריו השראה גם מקריסטלים וממתכות טבעיות. פלטת ה- Master Metals שלו (מחיר: 48$) מגיעה עם ספטולה ומשטח ערבוב נשלף, שהמשתמשים בו יכולים לערבב עליו גוונים יחד עם נוזל מיוחד, שנמכר בנפרד.



לפי שעה, מוצרי האיפור של המותג Makeup by Mario ימכרו באמצעות רשת "ספורה" ואונליין דרך האתר שלו. אגב, הבחירה ברשת "ספורה" אינה מקרית לחלוטין, מאחר ובדיוק לפני 20 שנה הוא קיבל שם את ההזדמנות הראשונה לעבוד כמאפר.

למריו יש כבר תוכניות רבות עבור המותג שלו ובהמשך ניתן לצפות גם להשקה של מייקאפים ופודרות שונות. ברגע שיתפרסם מידע נוסף אודות המוצרים שיושקו תחת המותג שלו, אדאג כמובן לעדכנכם בהקדם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails