יום שני, 10 במאי 2021

Careline HyaluTec Line

מותג הקוסמטיקה הישראלי "קרליין" מציג את HyaluTec – סדרת טיפוח חדשה, המבוססת על חומצה היאלורונית – מרכיב הטיפוח היעיל ביותר לשמירה על מראה צעיר.


חומצה היאלורונית הינה מרכיב הנמצא באופן טבעי בעור ובין שאר תפקידיה העיקריים הוא שמירה על נפח העור ועל הלחות שבו, בזכות היכולת שלה לספוח מים. העור הוא האיבר שמכיל את מרבית החומצה ההיאלורונית שהגוף מייצר. ככל שאנחנו מתבגרים, פוחתת רמת הייצור של החומצה. כתוצאה מכך, העור מאבד מנפחו ומתקמט, בעיקר באזור העיניים.

סדרת HyaluTec של "קרליין" מבוססת על חומצה היאלורונית טהורה, והיא משלבת בין קרם טיפוח אינטנסיבי, הפועל בסינרגטיות עם אפליקטור ואמפולות, המכילות ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית. שילוב זה יוצר טיפוח ממוקד ויעיל לשיפור מרקם העור ומקנה לו גמישות ורכות. העור מועשר בלחות גבוהה, מקבל נפח ונראה קורן, רענן ובריא יותר.



פורמולות המוצרים בסדרה כוללות בנוסף לחומצה ההיאלורונית, רכיבים שונים המסייעים להגן על העור, כמו ויטמין E המסייע בניטרול רדיקלים חופשיים. גליצרין, אלנטואין, אלוורה, סקוואלן וביסבולול משחזרים את מערך ההגנה המונע התנדפות, מרגיעים רגישות וגירוי ויוצרים תחושה רכה וקטיפתית לעור. 

סדרת HyaluTec מומלצת לשיקום אינטנסיבי של עור הסובל מסימני עייפות ומתח, יובש, רפיון וחוסר ברק. בחברה מבטיחים, כי שימוש רצוף של 15 יום, מעניק תוצאות מהירות ונראות לעין לאורך זמן. 

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים:

Day & Night Treatment (מחיר: 69.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) - קרם לחות עשיר בחומצה היאלורונית לטיפוח יום ולילה של עור הסובל מקמטוטי יובש, להשבת נפח ולעידון קמטי הבעה עמוקים.



Eyes & Lips Cream Applicator (מחיר: 69.90 ₪, תכולה: 10 מ"ל) - אפליקטור לטיפוח ממוקד של אזור העיניים והשפתיים. אפליקטור מכיל קרם חומצה היאלורונית בריכוז של 0.5%, המסייע בהשבת לחות, נפח ומילוי פנימי של הקמטים, בשילוב עם ויטמין F, קומפלקס פרחי חיננית וקפאין, המעודדים זרימת דם בנימים ומסייעים להבהרת צללים כהים והורדת נפיחות סביב העיניים. ראש הסיליקון הגמיש מאפשר מגע צמוד ומדויק, סטריליות וחסכון בשימוש.



One a Day (מחיר: 69.90 ₪, תכולה: 1.5 מ"ל X 15 קפסולות) - קפסולות לטיפול אינטנסיבי יומי, במטרה לאזן ולסייע לעור הסובל מסימני אובדן נפח, רפיון עור, אפרוריות ומרקם יבש ומחוספס.

כל קפסולה מכילה ריכוז נקי של חומצה היאלורונית טהורה המסייעת בהשבת נפח, מעלה את רמת הלחות ומעניקה רכות וגמישות לעור; ויטמין D מסייע לתהליכי ההתחדשות בעור, מחזק את מחסום ההגנה הטבעי ומסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ואלנטואין מעניק תחושת לחות נינוחה ומסייע להרגיע ולשפר את תפקודי העור.



Hyaluronic Mask (מחיר: 69.90 ₪, תכולה: 100 מ"ל) - מסכת לחות והזנה, המיועדת להשלים את שגרת הטיפוח היומיומית. המסכה מעשירה את העור בקומפלקס חומצות היאלורוניות, ויטמין 5B, חמאת שיאה ומרכיבי הרגעה. קומפלקס זה יוצר מעטה לחות חיצוני ומסייע להעלאת רמת הלחות הפנימית ולעידון עומק קמטים. כמו כן, הוא מגביר את יכולת ההתמודדות עם גורמי חמצון, מסייע בתיקון נזקי סביבה וקרינה ומשפר את נראות העור.



יש לציין, כי המוצרים בסדרה מתאימים לכל סוגי העור והם אינם מכילים פרבנים, סיליקונים, חומרים משמרים וגלוטן.

את סדרת HyaluTec של "קרליין" ניתן להשיג בסניפי רשת "סופר פארם" ברחבי הארץ ובאתר האונליין של הרשת.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails