יום שני, 10 במאי 2021

MAC x Disney Cruella Collection Summer 2021

הפוסט עודכן בפרטים נוספים בתאריך 11/05/21

מותג הקוסמטיקה MAC חוזר לשתף פעולה עם בית "דיסני" – הפעם בקולקציית איפור שתוקדש לקרואלה דה וויל, שהכרנו לראשונה בסרט "101 דלמטים".


מאוחר יותר השנה, עתיד לעלות לאקרנים הסרט "קרואלה" (Cruella), בכיכובה של אמה סטון (Emma Stone), ועלילתו תעקוב אחרי קרואלה דה ויל הצעירה. סביר להניח, שבעקבות כך יושקו כמה קולקציות נושא סביב דמותה של קרואלה, אבל נראה שזו של MAC הולכת לנצח את כולן.



אגב, זו לא הפעם הראשונה שקרואלה דה ויל מככבת ב-MAC. כזכור, בעבר הם הקדישו לה חלק בקולקציית ה- Venomous Villains שלהם, שהגיעה עם אריזות מגניבות שנשאו את דמותה של המרשעת.

בקולקציה החדשה, שתושק כמובן במהדורה מוגבלת, ניתן יהיה למצוא את הפריטים הבאים:



MAC x Disney Cruella Split Pan Blush Duo – סומק דו-גווני באריזת קומפקט, שהמכסה שלה חציו בצבע שחור וחציו לבן, ושמה של קרואלה באדום מתנוסס עליו. בסיס האריזה הינו בצבע אדום מטאלי. בתוך האריזה ניתן למצוא שני גווני סומק – האחד בגימור מאט והשני בגימור שימר. ניתן להשתמש בכל אחד מהגוונים לבדו או לערבב את שניהם יחדיו. הכמות של החומר הינה 10 גרם, כך שנראה שמדובר באריזה גדולה יחסית. אגב, הקומפקט כולל מראה מובנית.



·         Cruel-la Intensions – ורוד אדמדם מאט / כתום שימרי

·         Tickled Punk – ורוד בוהק מאט / אפרסק זוהר




MAC x Disney Cruella Cruella To Be Kind Eye Shadow Palette – פלטת צלליות שמחולקת בתוכה לשתי רביעיות גוונים. הצלליות בתוך הפלטה מסודרות בצורה אנכית ואופקית במעורבב (מי הזכיר OCD?), כאשר חציה האחד של הפלטה מכיל גוונים של כחול קובלט בוהק, שחור עמוק, לבן בוהק וכסף שימרי וחציה השני כולל גוונים של אדום בוהק, אפרסק בהיר, לילך וירוק כהה. שילוב גוונים תמוה במקצת...

הפלטה מגיעה באריזה (עשויה קרטון?) עליה מופיעים איורים מקסימים.



אגב, מה שהכי מגניב בפלטה הוא שהיא ניתנת לפירוק והרכבה בכמה אופנים, בדיוק כמו בתמונות הבאות:




MAC x Cruella Dual-Ended Pro Longwear Eyeliner – עפרון עיניים דו-צדדי, חציו שחור וחציו השני לבן, ובמרכזו רצועה בגוון אדום מטאלי:

·         01 Tightly Laced/De-Vinyl – שחור מאט / לבן מאט



MAC x Disney Cruella Lipstick – שפתון בגימור קרמי מאט, המגיע באריזה פלסטיק שחורה מבריקה, עם פקק שחציו שחור וחציו לבן. על האריזה מופיעים עיטורים בגוון אדום. 



בקולקציה מוצע השפתון בשלושה גוונים שונים:

·         Sweet-N-Vicious – ורוד בהיר

·         De Vil In The Details – אדום לוהט

·         Camden Caper – סגול כהה



MAC x Cruella Retro Matte Liquid Lip Colour השפתון הנוזלי בגימור מאט מוצע בקולקציה בשלושה גוונים שונים ובאריזה שכוללת מכסה שחציו שחור וחציו לבן:



·         70 Queen of Mean – ורוד ארגמני

·         71 Mayhemmed – אדום בוהק

·         72 Glamarchy – סגול כהה



MAC x Disney Cruella Makeup Brush – מברשת איפור בעלת ידית שחורה מבריקה עליה מתנוססת טבעת בגוון אדום מטאלי. סיבי המברשת הסינתטיים צבועים חציים בשחור וחציים בלבן, כמו שיערה של קרואלה.

באוסף ניתן למצוא שתי מברשות:

·         129S - מברשת פנים

·         217S - מברשת להנחה וטשטוש של צלליות




MAC x Disney Cruella False Lashes – ריסים מלאכותיים עם רצועה שקופה ומקבצי ריסים לאורך הרצועה:

·         Supermodel Lash 76




הקולקציה תהיה זמינה אונליין באתר החברה החל מה-13 במאי 2021 ולאחר מכן גם בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails