יום חמישי, 6 במאי 2021

NIVEA Naturally Good

"ניוואה" מציגה את NIVEA Naturally Good - סדרה חדשה לטיפוח הפנים, המורכבת מ-99% רכיבים ממקור טבעי.


"ניוואה" הינו אחד המותגים, שתמיד מזכיר לי זמנים אחרים, בהם ניתן היה למצוא על כל שידה של מי מהאמהות שלנו את פחית הקרם הכחולה, עם הניחוח שהיה אופייני רק לו. אבל היום, "ניוואה" היא הרבה יותר מזה, אחרי שהמותג הגרמני, שנוסד לפני יותר מ-100 שנה, המשיך לצמוח בעשורים האחרונים עם היצע עשיר של מוצרי טיפוח. כעת, הוא הולך עוד צעד אחד קדימה ומשיק ליין חדש של מוצרים, המכונה בשם NIVEA Naturally Good. המוצרים בליין מבוססים על שקיפות, טבעיות וקיימות והם כוללים פורמולות חדשות ומדוייקות, שמטפלות ומחדשות את העור ומשאירות אותו יפה ובריא באופן טבעי.

סדרת המוצרים החדשה פותחה עם פילוסופיה, הדוגלת בשימוש בכמה שיותר מרכיבים טבעיים, על-מנת להציע את הטיפול הטוב ביותר בעור ובשקיפות של 100%. כאמור, הסדרה משלבת 99% רכיבים שמקורם טבעי* ו-1% מרכיבים נוספים שאינם על בסיס טבעי, אך דרושים ליציבות ובטיחות של הפורמולה. בנוסף, פורמולות המוצרים בסדרה אינן מכילות פרבנים, סיליקונים או חומרי צבע כלשהם.



יש לציין, כי המותג לא רואה עצמו אחראי רק לטיפוח העור, אלא גם דואג לכדור הארץ. כחלק מההתחייבויות שהציבה לעצמה חברת ביירסדורף (Beiersdorf), בעלת המותג "ניוואה", היא החליטה ליישם את נושא הקיימות על אריזות המוצרים שלה בכל מה שקשור לצמצום, מיחזור, שימוש חוזר והחלפה. פילוסופיה זו מנחה את החברה בפיתוח האריזות, כדי להבטיח את עמידות המוצרים, אבל יחד עם זאת להפחית את ההשפעה השלילית שלהן על הסביבה.

סדרת Naturally Good, שמושקת בימים אלו בישראל, כוללת שלושה מוצרים, כאשר כל אחד מהם מכיל מרכיב אורגני אחד:

קרם יום בתוספת אלוורה אורגנית למראה עור קורן וזוהר (מחיר: 49.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) - מתאים לעור רגיל עד מעורב ומעניק לו לחות למשך עד 24 שעות. בעל פורמולה מרעננת המכילה שמן חוחובה, שמן שקדים ואלוורה אורגנית. מכיל 99% רכיבים טבעיים* ו- 1% רכיבים נוספים לשמירה על יציבות ובטיחות הפורמולה.



קרם לילה המסייע להתחדשות העור בתוספת שמן ארגן אורגני (מחיר: 49.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) - מעניק לעור תחושת גמישות ורעננות בבוקר. מתאים לכל סוגי העור. בעל פורמולה נעימה המכילה שמן חוחובה, שמן שקדים ושמן ארגן אורגני. מכיל 99% רכיבים טבעיים* ו- 1% רכיבים נוספים לשמירה על יציבות ובטיחות הפורמולה.



מים מיסלריים עם אלוורה אורגנית (מחיר: 35.90 ₪, תכולה: 400 מ"ל) - מסיר ביעילות איפור מעור הפנים. מנקה בעדינות, מרענן את עור הפנים ומעניק לו לחות. מכיל 98% רכיבים ממקורות טבעיים* ו- 2% רכיבים נוספים לשמירה על יציבות ובטיחות הפורמולה.



את מוצרי הסדרה ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם.

 

*רכיבים ממקורות טבעיים שומרים על מעל 50% מהמבנה המלקולרי
שלהם (מבנה טבעי) לאחר עיבודם, כולל מים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails