יום רביעי, 9 במרץ 2022

Essence Spring Summer 2022: מוצרי איפור וטיפוח חדשים

מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" מציע לאביב/קיץ 2022 מיגוון מוצרים חדשים בעלי צבעוניות עשירה ופורמולות "נקיות", ידידותיות לעור ולסביבה.


אוסף המוצרים לוקח אותנו לפלורידה שטופת השמש כדי להתקרר בבריכה או באוקיינוס הכחול. רעננות המים, מתיקות הפירות האקזוטיים והצבעים העזים של הקיץ בעיר הם מקור ההשראה למוצרי האיפור והטיפוח החדשים של "אסנסס".

בין המוצרים ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Welcome To Miami Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 12 גוונים תוססים בגימור מאט ומבריק, בהשראת הרחובות השמשיים של העיר הכייפית. הפלטה מגיעה באריזה צבעונית, הלוכדת את הגוונים הבוהקים של פלורידה. גווני הצלליות בפלטה נעים בין ורודים וסגולים לכחול וטורקיז לצד חום וקורל.




Brow Like A Boss Eyebrow Gel – ג'ל גבות שעוצב להשיג מראה מושלם לימים בבריכה. הפורמולה שלו עמידה במים ועמידה לאורך זמן עם הבטחה של עד 72 שעות של גבות מוגדרות ומלאות כיאה. הג'ל זמין בארבעה גוונים שונים:

·         01 Blonde – בלונד כהה

·         02 Brown – חום אגוז



·         03 Dark Brown – חום כהה

·         04 Ash Brown – חום שחור



Sensitive But Wow Mascara – מסקרה המתאימה לעיניים רגישות או למרכיבות עדשות מגע. הפורמולה שלה מכילה תמצית מי קמומיל וקלנדולה בעלי אפקט מרגיע. כמו כן, המסקרה ניתנת להסרה באמצעות מים חמימים, ללא צורך במסיר איפור יעודי.




Another Volume Mascara… Just Better! – מסקרה שמעניקה נפח לריסים וגם מטפחת אותם. הפורמולה שלה מכילה חומצה היאלורונית ופנתנול להענקת לחות והזנה לריסים. המסקרה מצויידת באפליקטור גמיש, העוטף את הריסים בקלילות הודות לסיבים הרכים שלו. במותג ממליצים למרוח שכבת מסקרה ראשונה, לתת לה להתייבש ואז להוסיף שכבה נוספת כדי לקבל אפקט סנסציוני.



Lip Care Booster Lip Scrub – פילינג לשפתיים בעל פורמולה הכוללת 10% שמן לימון, להזנה אינטנסיבית של העור בזמן קילוף השפתיים. מותיר את השפתיים רכות ולחות היטב.



Lip Oil – שמן שפתיים עשיר במרכיבי לחות והזנה טבעיים. המרקם הג'לי שלו אינו דביק והוא מעניק מראה זוהר לשפתיים. זמין בשתי גרסאות:

·         Cranberry – עם שמן חמוציות וויטמין E ופורמולה המגיבה ל-pH של השפתיים ומעצימה את הגוון הטבעי שלהן

·         Ginseng – עם שמני חוחובה וג'ינסינג בשילוב ויטמין E עם אפקט ניפוח לשפתיים



Electric Glow Color Changing Lipstick – שפתון בעל פורמולה המגיבה ל-pH של עור השפתיים ומעניקה להן גוון ורוד המעצים את הצבע הטבעי שלהן.




Heart Core Lip Balm – ליפ באלם עם לב מתוק בליבה שלו, המסתיר את הריח הנעים של הפרי העסיסי ביותר. הפורמולה שלו מכילה שמן שקדים מתוקים, שמעניק לחות לשפתיים, בעוד שהמרקם הרך צובע אותו בצעיף עדין של צבע עם גימור שקוף. מוצע באוסף בארבעה גוונים שונים:

·         01 Crazy Cherry – דובדבן

·         02 Sweet Strawberry – ורוד בינוני

·         03 Wild Watermelon – ורוד בהיר

·         04 Lucky Lemon – קרם




Hydra Matte Lipstick – שפתון בגימור מאט ובמרקם קרמי, עשיר במרכיבי לחות והזנה כמו חמאת שיאה, שמן חמניות וויטמינים. השפתיים מוזנות לאורך זמן, יחד עם כיסוי צבע מושלם. באוסף מוצעים שמונה גוונים שונים:



·         401 Mauvement – ורוד סגלגל

·         402 Honeystly – חום ניודי

·         403 Peach It! – ורוד אפרסקי

·         404 Virtu-Rose – חום ורדרד



·         405 Berry Special – ורוד פטל

·         406 Cherrific – אדום

·         407 Coral Competence – ורוד רקפת

·         408 Pink Positive – אדום ארגמן



Kissed By The Light Powder – פודרה המשלבת גווני היילייטר וברונזר, המסודרים זה לצד זה וניתנים לערבוב אחד עם השני לקבלת מראה שזוף זוהר. באוסף מוצעים שני גוונים שונים:

·         01 Star Kissed – שילוב של שמפניה ורודה, קרמל וחום חם

·         02 Sun Kissed – שילוב של בז' בהיר, ורוד בינוני וחום מוזהב



Hydro Hero 24H Hydrating Tinted Cream – קרם לחות עם צבע (BB קרם). בעל פורמולה המבוססת על רכיבים טבעיים וחומצה היאלורונית, ללא בושם, שמנים, אלכוהול וסיליקונים. מכיל הגנה ברמה של 20SPF מפני קרינת UV. הכיסוי שלו ניתן לבניה מקל עד בינוני והוא מבטיח להחליק את עור הפנים ולהעשיר אותו בלחות במשך 24 שעות. הקרם זמין בשלושה גוונים שונים:

·         05 Natural Ivory – מתאים לעור חיוור

·         10 Soft Beige – מתאים לגוון עור בינוני

·         20 Sun Beige – לגוון עור ענברי




All In One Magic Face Cream – קרם פנים מועשר בכדוריות צבעוניות המתמזגות עם העור ומאחדות את הגוון שלו. הקרם עשיר ברכיבי לחות, המזינים את העור ומטפחים אותו, כמו גם מעניקים לו אפקט של נפח, שמחליק במיידית את העור וגורם לו להראות זוהר יותר.



Glow Serum Primer – מוצר המשלב סרום ופריימר יחד, מעניק לחות לעור בעונה החמה. הפורמולה שלו מורכבת מ- 93% מרכיבים טבעיים ומועשרת בתמצית אבטיח וניאצינמיד עם אפקט הארה. המרקם שלו ג'ל והוא נספג במהירות בעור כשהוא מותיר אותו רך מאד.




Happy Bliss Face Spray – ספריי מרענן, מכיל תערובת של רכיבים ממקור טבעי, המזינים את העור ומעשירים אותו בלחות. כמו כן, יש לו ניחוח הדרי רענן וממריץ.




Hello, Good Stuff! Moussy Face Moisturizer – קרם לחות בעל מרקם של מוס עם אפקט החלקה. הפורמולה שלו כוללת 92% רכיבים טבעיים, כולל מי בננה. המרקם שלו קליל ונספג במהירות. מתאים לשימוש על עור הפנים, הצוואר והדקולטה.



Lip Care Booster – מסכת שפתיים לשימוש בשעות הלילה, כדי לקבל שפתיים מושלמות בבוקר. הפורמולה שלו כוללת חלב שיבולת שועל המזינה את השפתיים, מרככת אותם ומעניקה להן נפח.



Ampoule Face Serum – סרום פנים בפורמט של אמפולה, הנוחה לשימוש מבלי לבזבז חומר מיותר. באוסף ניתן למצוא שני סוגי סרומים:

·         Beauty Sleep – בעל פורמולה הכוללת תמצית לבנדר, אידיאלי לתחושת רוגע לפני השינה

·         Energy – מועשר בויטמין C עם ניחוח הדרי רענן, מבהיר ומחליק את העור



Hydro Hero Under Eye Stick – סטיק לשימוש תחת העיניים, מועשר בפנתנול, אלוורה וניאצינמיד להזנה אינטנסיבית של העור והענקת לחות.




Skin Lovin' Sensitive Face Serum – סרום פנים לעור רגיש. הפורמולה שלו מבוססת על אלוורה ואלנטואין המזינים ומלחחים את העור. ניתן לשימוש גם כטיפול אינטנסיבי מחוץ לשגרת הטיפוח להשגת עור מושלם ורגוע.



Fix & Last Makeup Fixing Spray – ספריי לחותי לעור הפנים, מיועד לשימוש לפני האיפור ולאחריו, כדי להאריך את עמידות האיפור.



Ultra Strong & Precise Nail Glue – דבק המיועד לתקן ציפורניים מלאכותיים. מצוייד באפליקטור דק המסייע לפשט ולדייק בשימוש בו ולהבטיח אחיזה חזקה יותר.



Angled Eyeliner Brush – מברשת אייליינר מכופפת, סופר דקה, המבטיחה שרטוט קל ומדוייק.



המוצרים באוסף הושקו בימים אלו בגרמניה ובקרוב יהיו זמינים גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

3 תגובות:

  1. מותג של סופר תמורה לכסף. נקווה שהכל ידיע לארץ. אם כי תוך יום גג יומיים כמעט הכל נעלם מהמדף

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails