יום שני, 14 במרץ 2022

Kiko Milano 25th Anniversary Happy B-Day, Bellezza! Collection

"קיקו מילאנו" חוגגים יום הולדת 25 שנה, ואין דרך מושלמת יותר מלציין זאת באמצעות קולקציית איפור חגיגית.


הקולקציה כוללת, למעשה, מבחר מוצרי איפור, טיפוח ואקססורייז הכי פופולריים ואייקונים שהשיק המותג בכל הזמנים. כעת, הם מוצעים עם הפורמולות הטובות והחדשניות ביותר, עם ביצועים גבוהים ועיצובים חגיגיים מיוחדים.




בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Happy B-Day, Bellezza! Gorgeous Eyeshadow Palette – רביעית צלליות, מהדורה מיוחדת לקולקציית Holiday Gems מ-2020. הצלליות בפלטה מוצעת בגימור מטאלי ומאט, הן עשירות בפיגמנט ויש להן מרקם משיי שמתמזג בקלות ומותיר תחושה רכות על העפעף. הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים:

·         01 Earthy Celebration

·         02 Rosy Innovation





Happy B-Day, Bellezza! Colour Shock Eyeshadow – צללית קרמית במהדורה מיוחדת לקולקציית Fierce Spirit משנת 2013. הצללית בעלת מרקם קרמי קליל וגימור זוהר, ניתן למרוח אותה על כל העפעף או רק לתחום אותו כאייליינר. המריחה שלו אחידה והוא אינו מדגיש את קפלים בעפעף. מוצע באוסף בארבעה גוונים שונים:

·         01 Gold Infusion

·         02 Energy Copper

·         03 Rose in Gold

·         04 Stylish Taupe




Happy B-Day, Bellezza! Magnetic Eyeshadow – צללית מגנטית בתפזורת, מהדורה מיוחדת לקולקציית Fall 2.0  משנת 2017. הצללית בעלת פורמולה חדשנית הנבדקת למגנט בבסיס האריזה, על-מנת שלא תתפזר ותשמור על צורת הגלים המקורית שלה. הצללית קטיפתית למגע, קלה למיזוג והפנינים שהיא מכילה מספקות כיסוי מקסימלי וצבע עשיר. מוצעת בקולקציה בארבעה גוונים:

·         01 Magnetic Shell

·         02 Attractive Gold

·         03 Charmer Burgundy

·         04 Vibrant Green





Happy B-Day, Bellezza! Lasting Duo Eye Pencil – עפרון דו-צדדי עמיד לאורך זמן, בגימור מאט ומטאלי. מהדורה מיוחדת לקולקציית A Holiday Fable מ-2021. הפורמולה הרכה של העפרון מחליקה בצורה נפלאה על העפעף עם צבע עשיר שעמיד עד ל-10 שעות. מוצע באוסף בששה גוונים שונים:

·         01 Metallic Rose & Taupe

·         02 Sparkling Gold & Brown

·         03 Vibrant Rose & Purple

·         04 Lively Silver & Blue Teal

·         05 Enchanting Shell & Blue Navy

·         06 Bubbly Champagne & Black





Happy B-Day, Bellezza! Luxurious Lashes Maxi Volume Brush Mascara – מסקרה המעניקה נפח לריסים, מצויידת במברשת קלאסית, שאינה סיליקונית.



Happy B-Day, Bellezza! Eyebrow Marker – טוש לשרטוט הגבות עם אפקט קעקוע. הפורמולה שלו קלילה, על בסיס מים, סופר פיגמנטית, שמשתלבת בצורה חלקה בעור ומתייבשת במהירות. אפליקטור הלבד שלו בעל ארבע שיניים, מספק שליטה נוחה במיוחד ויוצר קווים מדוייקים ועדינים לתוצאה טבעית. עובי ועוצבת הקו משתנים על-פי הגברת הלחץ של הקצה על גבי קשת הגבה. מהדורה מיוחדת למוצר שהושק בקולקציית Pop Revolution מ-2019. מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         01 Blond

·         02 Red

·         03 Brown

·         04 Brunette



Happy B-Day, Bellezza! Baked Blush סומק אפוי עם גימור זוהר, המאיר את הפנים ומחייה את גוון העור. לסומק ניחוח וניל עדין, המרקם שלו משיי והוא סופר פיגמנטי, אבל יחד עם זאת מתמזג בצורה מושלמת עם העור. הסומק הזה הינו מהדורה מיוחדת של הסומק שהושק בקולקציית Ocean Feel, משנת 2019. בקולקציה זו הוא מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         01 Festival Coral

·         02 Sweet Peach

·         03 On Mauve Ment





Happy B-Day, Bellezza! Baked Bronzer – ברונזר אפוי עם גימור זוהר, מהדורה מיוחדת מקולקציית Dolce Diva, שהושקה ב-2021. מעניק חימום לעור הפנים עם אפקט שיזוף אחיד, מחטב את הפנים במשחק מהפנט של גוונים מנוגדים ליצירת קו מיתר מופתי. המרקם שלו קטיפתי ועוטף, המדגיש את תווי הפנים עם צעיף ענברי מתוחכם, המשתלב בצורה מושלמת. זמין בקולקציה בשני גוונים:

·         01 Honey

·         02 Sienna




Happy B-Day, Bellezza! Highlighting Drops Face Highlighter – היילייטר נוזלי, המעניק גימור זוהר וקורן לעור. מהדורה מיוחדת לקולקציית Magical Holiday מ-2019. מוצע בשני גוונים שונים:

·         01 Golden Glares

·         02 Rose in Gold




Happy B-Day, Bellezza! Sparkling Lip Balm – מהדורה מיוחדת של הליפ באלם בטעם אבקת סוכר, שהושק בקולקציית Ray of Love מ- 2021. הליפ באלם עוטף את השפתיים בלחות, הופך אותן לרכות ומעט מבריקות ומרענן אותן בשכבה של צבע ורוד נייטרלי. המרקם המרכך והזוהר שלו מחליק על השפתיים ומעניק להן תחושת נוחות.




Happy B-Day, Bellezza! Velvet Passion Matte Lipstick – שפתון בגימור מאט במרקם קרמי ונמס במיוחד. מותאם בצורה מושלמת לשפתיים ומספק צבע אינטנסיבי מיידי יחד עם הגשת נוחות. הקצה המרובע המיוחד שלו מאפשר מריחה קלה ומדוייקת על השפתיים. השפתון מוצע במהדורה מוגבלת זו לרגל יום השנה ה-25 של "קיקו מילאנו" והוא זמין בששה גוונים שונים:

·         01 Coral Embrace

·         02 Glam Biscuit

·         03 Let's Mauve

·         04 Impressive Red

·         05 Strike a Mauve

·         06 Live it Burgundy




Happy B-Day, Bellezza! Holo Lipgloss – ליפגלוס פנינתי עם אפקט הולוגרמי, מהדורה מיוחדת לקולקציית Tuscan Sunshine מ-2020. בעל פורמולה קרמית קלילה, מועשרת בשמן חוחובה, המותירה את השפתיים רכות ומבריקות. הליפגלוס עשיר בפיגמנט והוא מצפה את השפתיים בצבע עז, כבר מהשכבה הראשונה. בנוסף, הוא מכיל חלקיקים מחזירי אור שיוצרים אפקט מבריק לשפתיים. מוצע בקולקציה בארבעה גוונים שונים:

·         01 Diamond Set

·         02 Holo Kiss

·         03 Mauve Cuddle

·         04 Cherry Vibes




Happy B-Day, Bellezza! Glow Elixir 2-In-1 Face Base & Serum – סרום ופריימר פנים מזין ומאיר 2 ב-1, מהדורה מיוחדת מקולקציית Holiday Gems משנת 2020. הסרום מזין ומאיר את העור, מכיל פנינים המעניקות לפנים מראה זוהר עם אפקט לחותי. הפורמולה שלו מבוססת על מים והמרקם שלו קליל ומתמזג במהירות בעור, כשהוא מותיר אותו חלק וזוהר. מהווה בסיס מושלם לאיפור!



Happy B-Day, Bellezza! Glow Skin Primer Face Base – סרום פנים נוגד חימצון, מאיר את גוון העור, בניחוח הדרים נעים. פורמולת הסרום מועשרת בתמצית ערמונים וחומצה היאלורונית, בעלת מרקם דו-פאזי חדשני, המורכב מבסיס ג'ל ופנינים מאירות, המתמזגים יחדיו בעת היישום. הפורמולה קלת המשקל נספגת במהירות, מתמזגת בעור ומהווה בסיס מושלם לאיפור שיונח מעל. מהדורה מיוחדת לקולקציית Sicilian Notes מ-2019.



Happy B-Day, Bellezza! Nourishing Face Cream – קרם פנים מזין, מהדורה מיוחדת לקולקציית Magical Holiday מ-2019. הקרם מועשר בחמאת שיאה, אלוורה ושמן מקדמיה. הפורמולה שלו בעלת מרקם עשיר עם ניחוח קוקוס, הנמס לתוך העור כדי לספק לו הזנה עמוקה מבלי להשאיר ברק שומני.




Happy B-Day, Bellezza! Skin Trainer Cc Blur Perfect Skin Optical Corrector – קורקטור (מתקן גוון) אופטי מושלם. משלב את התכונות המתקנות של קרם CC, מפחית את מראה הנקבוביות ומחליק את סימני ההזדקנות, מסייע בלכידת האור והחזרתו למראה זוהר. הפורמולה שלו מועשרת בחומצה היאלורונית והמרקם שלו קטיפתי עם גוון קל. מוצע בארבעה גוונים:

·         01 Light

·         02 Medium

·         03 Neutral

·         04 Dark



Happy B-Day, Bellezza! Candy Body Butter Body Cream – קרם גוף עם ניחוח וניל. מטפח ומזין את העור, מותיר אותו רך, קטיפתי ומבושם. הפורמולה הקרמית שלו מועשרת בחמאת שיאה ויש לו מרקם מוס שמתמזג באופן מושלם עם העור ומותיר אותו חלק ומשיי. זוהי מהדורה מיוחדת לקולקציית Holiday Gems, שהושקה בעונת החגים 2020.




Happy B-Day, Bellezza! Face And Eyes Brush Kit – קיט הכולל שתי מברשות בעלות סיבים סינתטיים ותיק איפור כסוף, מעוטר בפאייטים מנצנצים. המברשות שבקיט הן:

·         מברשת פודרה זוויתית קומפקטית

·         מברשת להנחה וטשטוש של צלליות



Happy B-Day, Bellezza! Beauty Case – תיק כסוף עם רוכסן, לאיחסון מוצרי קוסמטיקה ואביזרים.




הקולקציה החגיגית, המציינת יום הולדת 25 שנים למותג, זמינה החל מהשבוע בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails