יום שלישי, 8 במרץ 2022

Givenchy 2022: מוצרים חדשים

לקראת אביב/קיץ 2022 מציג מותג הקוסמטיקה הצרפתי "ג'יבנשי" מספר מוצרים חדשים.


תקופת האביב היא הזדמנות נפלאה להתחדשות וגם ב"ג'יבנשי" בחרו להציג כמה מוצרים חדשים לעונה הקרובה, ביניהם סדרת טיפוח חדשה, ליפ-באלם נוזלי ופודרות:

Givenchy Skin Perfecto סדרת טיפוח חדשה, המתמקדת ב"חוזק הפנימי" של העור ומובילה לעור מלא חיוניות ומראה קורן:



מעבדות ג'יבנשי גילו הפעם, שאופטימיזציה של אנרגיית התאים חיונית להשגת עור בעל מראה בריא וקורן. לכן, על-ידי פיתוח קומפלקס ויטמינים חדש, המספק תזונה יציבה למיטוכונדריה בתאים, שמהווה בעצם את "מפעל האנרגיה של העור", הצליחו להגיע לגימור זוהר אידיאלי, שמגיע ממש מתוך העור וזורח החוצה.

בנוסף, קומפלקס הויטימינים מכיל שילוב מאוזן היטב של שלושה מרכיבים המופקים ממקור טבעי: פלפל בר ורוד, התומך בתפקוד המחסום של העור, פומלה ורודה צרפתית וויטמין C יציב ליצירת עור עשיר בלחות, חיוני, זוהר ובריא.

הסדרה מורכבת מארבעה מוצרי טיפוח שונים, המכילים כמות גבוהה של מרכיבים טבעיים ומצויידים בניחוח עדין מאד, שמשלים את חוויית השימוש במוצרים:

Skin PFCT Lotion (תכולה: 200 מ"ל) – תחליב המיועד לריכוך העור והמרצת תהליך ההתחדשות שלו. מעניק לעור בכל שימוש מראה רענן, קורן ובריא;

Skin PFCT Serum (תכולה: 30 מ"ל) – סרום בעל פורמולה ורדרדה ומרקם רענן, החודר אל העור בצורה חלקה, מעדן אותו ומעניק לו גימור זוהר. פורמולת הסרום מכילה גם תמצית היאלורונית המעניקה לעור לחות ונפח.

Skin PFCT Emulsion (תכולה: 50 מ"ל) – תחליב קרמי בעל גוון פנינתי המעניק גימור זוהר, חי ומבריק לעור. מכיל תמצית סקוואלן, המעשירה את העור בלחות בכל שימוש.



Skin PFCT Compact Cream (תכולה: 12 גרם) – מוצר קרמי באריזת קומפקט, בגוונים של וורוד ולבן בדוגמת שיש. מעניק לעור לחות לצד הגנה מקרינת UV ברמה של SPF15/PA+. המוצר מומלץ לשימוש לא רק בשעות הטיפוח בבוקר ובערב, אלא גם במהלך היום באזורים בעור הנוטים ליובש ו/או לרענן את מראה העור.



סדרת הטיפוח החדשה תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-1 באפריל 2022.

***

Givenchy Rose Perfecto Liquid Marble Lip Balm – ליפ באלם נוזלי בדוגמת שיש:



סדרת הליפ באלם הנוזלי של ג'יבנשי "Rose Perfecto" מתחדשת לקראת קיץ 2022 עם 6 גוונים חדשים בדוגמת שיש, המשלבים רכיבי טיפוח לשפתיים ומעניקים לשפתיים תחושה רעננה, עשירה בלחות, וניצול מירבי של הגוון הטבעי של השפתיים.

הליפ-באלם החדשים מורכבים מ- 97% רכיבים ממקור טבעי. הפורמולה שלהם משלבת חומצה היאלורונית, המעניקה לחות לשפתיים, תמצית פלפל ורוד בעל אפקט הגנה מצויין לשפתיים, חמאת שיאה המעניקה גימור חלק, ונגזרת של ויטמין C שמוסיפה מוצקות ומלאות לשפתיים.




הליין החדש כולל, כאמור, 6 גווני שיש שקפקפים שונים, המדגישים את הגוון הטבעי של השפתיים. בנוסף, מרקם השיש נמס אל תוך השפתיים באופן מיידי ומתקבל גוון אחיד ויפה:

·         No.001 Pink Irresistible – ורוד שקפקף, משתנה לורוד אינדיבידואלי בהתאם לחומציות (pH) עור השפתיים של המשתמשת

·     No.011 Black/Pink – ורוד/שחור, משתנה לורוד אדמדם בהתאם לחומציות (pH) עור השפתיים של המשתמשת

·         No.110 Milky Nude – בז' חלבי קרמי



·         No.117 Chill Brown – אדום חום

·         No.210 Pink Nude – ורוד ניודי

·         No.37 Rouge Grené – אדום ניוד




אגב, גם האריזה של הליפ-באלם התחדשה וכעת הפקק שלה עשוי מעור קקטוס וגוף הבקבוק עשוי מזכוכית ממוחזרת.



סדרת הליפ-באלם החדשה תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-1 באפריל 2022.

***

Givenchy Prisme Libre Pressed Powder 2022 – הפודרה הפופולרית של המותג, Prisme Libre, שהוצעה עד כה בתפזורת, מגיעה כעת בגרסת קומפקט מוצקה.



מדובר בפודרה המשמשת לניטרול ברק שומני ולהענקת גוון אחיד ורענן לעור הפנים. הפורמולה שלה מציעה 12 שעות של גוון אחיד ו-24 שעות של גימור מאט לעור עם תחושה קלילה מושלמת. בנוסף, הפודרה מטשטשת פגמים ומחליקה נקבוביות והיא ניתנת ליישום בשכבות, מבלי לגרום למראה קמחי ו/או עמום.




הפודרה מורכבת משילוב של ארבעה גוונים משלימים, המשתלבים בעור ומאחדים את הגוון שלו לכדי גימור זוהר ושקוף שאין שני לו. מוצעת ב-6 שילובי גוונים הרמוניים שיחמיאו לכל גווני העור:

·         01 Mousseline Pastel – לגוון עור חיוור עד בהיר

·         02 Satin Blanc – גוון שנהבי, מתאים לעור חיוור עד בהיר

·         03 Voile Rosé – גוון ורדרד, מתאים לגוון בהיר עד בינוני

·         04 Mousseline Acidulée – מתאים לגוון עור בינוני

·         05 Popeline Mimosa – מתאים לגוון עור בינוני עד כהה

·         06 Flanelle Épicée – מתאים לגוון עור בינוני עד כהה מאד




הפודרה מגיעה, כאמור, באריזת קומפקט יחד עם אפליקטור מברשת ומראה מובנית, מה שהופך אותה למושלמת לנשיאה בתיק ושליפה בכל עת.



הפודרה החדשה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם כבר מאמצע פברואר 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails