יום שלישי, 21 ביוני 2022

Anastasia Beverly Hills Nouveau Palette

מותג הקוסמטיקה "אנסטסיה בוורלי הילס" מציג את Anastasia Beverly Hills Nouveau Palette - פלטת צלליות חדשה, פרי יצירתה של אנסטסיה סואר, עם שילוב גוונים אלגנטי ליום ולערב ליצירת מראות איפור מעודנים ומפתים כאחד.


צבע או אלגנטיות? למה לבחור כשאפשר גם וגם! זו הפילוסופיה שעומדת מאחורי יצירת הפלטה: אין צורך להתפשר בין יצירתיות לטעם טוב באיפור. הפלטה החדשה, שנוצרה בהשראת אמני האיפור הגדולים והצבעים הסימבוליים של הארט-נובו, מבטיחה להפוך לאחד מפריטי האיפור שילוו אותנו במשך כל עונות השנה.




בהשראת פלטת ה- Primrose של אנסטסיה בוורלי הילס, גם הפלטה החדשה כוללת 12 צלליות מרובות גימורים, המיועדות להיות פיגמנטיות, חמאתיות וקלות למיזוג וטשטוש. הטווח הכרומטי משלב באלגנטיות גווני ניוד עם צבעים עזים וכהים יותר, ביניהם בולטים גוונים ירוקים שונים.



ירוק הוא גם צבע האריזה של הפלטה. הגוון שנבחר הוא בהשראת הירוק השופע של הטבע, האהוב גם על הציירים המפורסמים ביותר של הארט נובו. הגוון שנבחר לפנים הפלטה, כמו גם לוגו המותג, הינו זהב – צבע נוסף החביב על תנועת האמנות של תחילת המאה העשרים. הפלטה מצויידת במראה גדולה, אבל היא לא כוללת הפעם מברשת צלליות, כמו בפלטות הקודמות שהשיק המותג בעבר.



פורמולת הצלליות שבפלטה הינה נטולת אכזריות וללא פארבנים, פתלטים, סולפטים, טלק, אלכוהול ושמנים מינרליים. הפיגמנטים מבטיחים תמורה יוצאת דופן מבחינת העיבוד. הצבע המתקבל על העפעף נאמן ב-100% לזה שנראה בפלטה, ומעניק אימפקט מושלם. המרקם שלהן רך ועשיר למגע והן נצמדות לעפעף בקלות.

שמות גווני הצלליות בפלטה ותיאורם:

·         Wings – ירוק כסוף מטאלי עם נצנצים

·         Isle – זהב בלונד מטאלי

·         Belle – ברונזה עתיקה מטאלית

·         Lili – הזב ורוד מטאלי עם נצנצים רב-מיימדיים

·         Hope – ירוק זית מטאלי עם ברק מוזהב

·         Fleur – אפרסק מוזהב מאט

·         Liberty – ירוק ציד עמום מאט

·         Peacock – חום דואו-כרומי ירוק-כחלחל עם ברק ורדרד

·         Muse – חום שוקולד כהה מטאלי

·         Wisteria* – לבנדר פסטלי מאט עם נצנצים

·         Paloma* – שנהב קרמי מאט עם נצנצים

·         Metro* – חימר אדמדם עשיר מאט




חשוב לציין, ששלושת הגוונים האחרונים ברשימה מתוארים על-ידי המותג כ"לא מתאימים לשימוש באיזור העיניים", מאחר ומדובר בפיגמנטים דחוסים. אז אם אתם שוקלים לרכוש את הפלטה, כדאי שתיקחו זאת בחשבון.

פלטת הצלליות הושקה לפני ימים אחדים והיא זמינה כעת לרכישה בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails