יום שלישי, 21 ביוני 2022

Guerlain Aqua Allegoria

קולקציית הבישום Aqua Allegoria ("אקווה אלגוריה") מבית "גרלן" הופכת בשנת 2022 לחוד החנית של המותג, עם גישת בישום חדשנית וידידותית לסביבה. כמו כן, לסדרה מצטרף ניחוח חדש - Nerolia Vetiver.


קולקציית הבישום "אקווה אלגוריה", עם בקבוק הדבורה המוכר, קיימת למעלה מ-17 שנה. אבל כעת האוסף הופך להיות בר-קיימא וניתן למילוי מחדש, עם פורמולה חדשה, המכילה עד 95% מרכיבים ממקור טבעי. האוסף מבטא, למעשה, את המחוייבות של בית היופי והבישום הצרפתי לחדשנות אקולוגית.



במתכונת חדשה זו, נוצרה "אקווה אלגוריה" אך ורק עם אלכוהול מחקלאות אורגנית. זהו סוג של אלכוהול סלק המיוצר בשארטר (Chartres) בצרפת, ומעובד בשיטות חקלאיות ידידותיות לסביבה. בנוסף, המותג הבטיח שכל שרשראות האספקה כוללות חומרי גלם, הניתנים למיחזור ומגינים על המיגוון הביולוגי.

כמו כן, בקבוק הדבורה הייחודי של המותג עוצב מחדש לפורמט שניתן למילוי חוזר והוא עשוי מ-15% זכוכית ממוחזרת, ללא כל אובדן ברק או שקיפות. האלמנטים הדקורטיביים המוזהבים של הבקבוק עברו אופטימיזציה כדי שיעמדו במבחן הזמן, כולל פיית ריסוס משופרת. גרסה זו ממזערת את פליטת הפחמן ב-60% ומפחיתה את השימוש בזכוכית ב-24% ובפלסטיק ב-44%.




בנוסף, סדרת "אקווה אלגוריה" קיבלה בברכה ניחוח חדש - Nerolia Vetiver ("נרולי וטיבר"), שנוצר על-ידי מאסטרי הבישום של "גרלן", תיירי ווסר (Thierry Wasser) ודלפין ג'לק (Delphine Jelk) בהשראת הניחוחות הים תיכוניים של האי איסקיה בנאפולי. זהו ניחוח ירוק ארומטי לגברים ולנשים, קליל, רענן וממריץ, המודגש על ידי זר של גוונים ירוקים ומרירים, כמו גם תווים הדריים מתובלים ברכות. הוא נפתח בנשיפה של תווים עליונים ירוקים של בזיליקום, המתערבבים עם תווי הלב ההדרים והפירותיים של נרולי ותאנים לפני שהם עוברים לתווים העציים העמוקים של וטיבר בבסיס.




כדי לחגוג את ההשקה, חברו "גרלן" לצלם/אקטיביסט/סופר ארתוס ברטרנד (Arthus Bertrand) כדי ליצור סרט קמפיין בשם "העולם הוא הגן שלנו". ברטרנד, איש איכות סביבה עטור שבחים, הוא המחבר של "כדור הארץ מלמעלה" ומייסד קרן GoodPlanet – אירגון ש"גרלן" שיתף עימו פעולה ב-2019 כדי להעלות את המודעות בקרב הדורות הצעירים לגבי הגנה ושימור דבורים. הסרט מדגיש את היופי של פרחי העונה הצרפתיים והוא חלק מפרוייקט בר-קיימא רחב יותר, התומך בפריסה אסטרטגית של פעולות בר-קיימא והמגוון הביולוגי של "גרלן".



אגב, את הקמפיין הבינלאומי לקולקציית הבישום "אקווה אלגוריה" מובילה הדוגמנית הישראלית היפייפיה דורית רבליס.



ה"נרולי וטיבר" מצטרף ל-12 ניחוחות נוספים בקולקציית "אקווה אלגוריה" והוא זמין כעת ברשתות השיווק הנבחרות בשני גדלים: 75 מ"ל אד"ט (390 ₪) ו- 125 מ"ל אד"ט (539 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails