יום שלישי, 28 ביוני 2022

Givenchy Front Row Fall 2022 Collection

לסתיו 2022 מציג מותג הקוסמטיקה הצרפתי "ג'יבנשי" קולקציית איפור בהשראת "השורה הראשונה" של תצוגות האופנה, עם פריטי קוטור נוצצים המבטאים את התחושה המרוממת של המסלול.


הישיבה כקהל בשורה הראשונה בתצוגות האופנה נחשבת למקום המכובד ביותר, שכל מכור לאופנה היה רוצה לחוות אותה כדי להשקיף הכי מקרוב על המסלול שבו אופנות חדשניות נוצצות באות והולכות. קולקציית האיפור של ג'יבנשי לסתיו הקרוב גם היא כמו פריט קוטור מנצנץ מה"שורה הראשונה".

הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת מוצרים שמגיעים באריזות ורודות מעוצבות בהשראת התיקים בעיצובו של מת'יו מ. ווילאמס (Matthew M. Williams), מעצב הקוטור של ג'יבנשי, עם הלוגו המפורסם בצורת ה-4G.



בקולקציה:

Le 9 de Givenchy – פלטת צלליות, הכוללת 9 גוונים בגימורים שונים של מאט, סאטן, גליטר ומטאלי, ליצירת מיגוון מראות איפור. מרקם הצלליות בפלטה הינו רך ומתמזג בקלות עם העפעף עם פיגמנט עשיר ועמיד עד ל-12 שעות.

·         No.08 - גוונים קורליים נחושתיים



Prism Libre Highlighter – פודרה מבריקה המשמשת כהיילייטר או כסומק. הפודרה משלבת שני גוונים ורודים בעלי פורמולה הכוללת פנינים גרוסות, שלוכדות את האור ומעניקות לעור גימור חי ובריא, כאילו מואר מבפנים. המרקם שלה קליל, הגימור שקפקף והגוון ניתן לבניה.

·         No.11 - ורוד





Rose Perfecto – ליפ באלם צבעוני בעל מרקם בדוגמת שיש, בעל פורמולה המורכבת מ-95% רכיבי טיפוח ממקור טבעי. מטפח את השפתיים, מעשיר אותן בלחות לאורך כל היום ומעניק להן גוון יפייפה עם ברק רענן. השפתיים הופכות להיות חלקות ורכות יותר. בקולקציה ניתן למצוא שני גוונים שונים:

·         No.525 (מהדורה מוגבלת) – בז' ורדרד עם ניצנוץ כסוף עדין

·         No.37 – אדום בורגונדי





Rose Perfecto Liquid Balm – ליפ באלם צבעוני נוזלי, בעל פורמולה המורכבת מ-97% רכיבים ממקור טבעי. הפורמולה שלו נמסה אל תוך השפתיים, מעניקה להן לחות ושומרת עליהן תפוחות ומבריקות לאורך כל היום. בקולקציה ניתן למצוא שני גוונים שונים (מוגבלים ליפן):

·         No.515 – ורוד קורלי עם גליטרים מוזהבים

·         No.554 – אדום דובדבן גליטרי





קולקציית סתיו 2022 של ג'יבנשי תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מאוגוסט 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails