לציון 40 שנה להולדת המותג, MAC ישיקו מחדש מוצרים במהדורה מוגבלת משיתופי פעולה קודמים שלהם עם דיסני.
המותג MAC נוסד בטורונטו קנדה בשנת
1984 על-ידי המאפר והצלם פרנק טוסקן ופרנק אנג'לו, בעל רשת סלוני יופי. השניים יצרו
מוצרי איפור משלהם באיכות שתהיה מקובלת לצילומים. כיום, המותג נמכר ביותר מ-105
מדינות ברחבי העולם כחלק מקבוצת אסתי לאודר, והוא ביסס את עצמו כמגדיר מגמות איפור
מוביל ברחבי העולם. כמו כן, המותג נוהג לשתף פעולה עם כוכבים מתרבות הפופ, האמנות
והאופנה, ונמצא המון מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה המובילות בעולם. עוד אנקודות
מעניינות על תולדות המותג, ניתן
לקרוא בפוסט שכתבתי לפני כמה שנים.
כעת, כאמור, חוגג המותג יום הולדת 40 ולכבוד המאורע משיק מחדש במסגרת
קולקציית "40 Disney Bring Backs"
מספר מוצרים מקולקציות קודמות שהושקו במסגרת שיתוף פעולה עם דיסני. הקולקציה
המוגבלת תכלול 9 פריטים בסה"כ, ביניהם פלטות צלליות ושפתונים, המבטאים את עולמם
של דמויות דיסני: אלדין, סינדרלה ומליפיסנט מהיפיפייה
הנרדמת באמצעות אריזות מעוטרים בדמויות שונות.
מקולקציית
אלדין (2019) מוצעים הפריטים הבאים, שמגיעים באריזות מעוטרות בהשראת הצבעים
העשירים והחיים של ממלכת אגרבה:
Aladdin
Eyeshadow Palette x 9 – Jasmine's Wish – פלטת צלליות הכוללת תשעה
גוונים בגימורים שונים;
Aladdin
Lipstick – Princess Incognito – שפתון בגוון ורדרד נייטרלי;
Aladdin
Lip Gloss – Jewels on Jewels – ליפגלוס בגוון ורוד אדמדם;
מקולקציית
סינדרלה (2015) מוצעים הפריטים הבאים באריזות מעוצבות בצבע כחול לבנדר מושך
עין:
Cinderella
Eyeshadow Palette x 6 – Strokes of Midnight – פלטת צלליות הכוללת 6
גוונים על סקלת החומים-בז'יים בגימורים שונים;
Cinderella
Lipstick – Royal Ball – שפתון בגוון בז' בהיר
בגימור מבריק (לאסטר);
Cinderella
Multi-Purpose Pigment – Pretty It Up – צללית אבקה (פיגמנט) בגוון
טאופ;
את מליפיסנט
האייקונית (2010) של דיסני מייצגים המוצרים הבאים, שמגיעים באריזות מעוצבות שחורות,
שמייצגות בהתאם את העולם האפל:
Maleficent
Mineralize Eyeshadow Duo – See Who Dares – צללית מינרלית המשלבת שני
גוונים: כחול נייבי וירוק ליים;
Maleficent
Lipstick – Dark Teed – שפתון בגוון שזיף בורגונדי;
Maleficent
Liquid Lipstick – Long Spell – ליפגלוס בגוון שזיף כהה עם
נצנצים ורודים.
הקולקציה תושק בשלב ראשון ביפן החל מה-15 באפריל 2024. טרם ידוע מתי
היא תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה