יום רביעי, 13 במרץ 2019

MAC x Aladdin Collection (הצצה ראשונה)


רק אתמול נחשף הטריילר המלא וכבר אנו מתבשרים על שיתוף פעולה מרגש נוסף של מותג הקוסמטיקה MAC עם אולפני "דיסני" לקראת עלייתו של הסרט "אלדין", בכיכובו של וויל סמית.



את הבשורה הרשמית חשף מותג היופי באמצעות חשבון האינסטגרם שלו, כאשר העלה את תמונת הקמפיין בכיכובה של נעמי סקוט (Naomi Scott), שמשחקת בסרט את הנסיכה היפה והנחושה יסמין.

אוסף האיפור, שנוצר בהשראת יופייה ובטחונה העצמי של יסמין, כולל בין השאר שפתון, פלטת צלליות וברונזר – כולם מגיעים באריזות מוזהבות יוקרתיות עם עיטורים בגוון טורקיז, המזכירים את אגרבה, העיר בה מתרחש סיפור ההרפתקאות הקסום של אלדין.


בתמונות הראשונות ששיחרר המותג נראה שפתון בגוון פוקסיה קר לצד פלטה של תשע צלליות בגוונים נייטרליים בגימור מאט או שימר. בנוסף, כולל האוסף ברונזר עם הטבעה של מנורת הקסמים של ג'יני – ללא ספק פריט אספנות שיחטף תוך דקות מהמדפים. 




לפי שעה, אלו הפריטים היחידים שנחשפו, ואני מקווה שבקרוב מאד נגלה עוד כמה פריטים קסומים נוספים מהקולקציה. כמובן מיותר לציין, שכמו כל שיתוף פעולה אחר של MAC, גם הקולקציה הזו תושק במהדורה מוגבלת.

הקולקציה תהיה זמינה אונליין ובחנויות MAC ברחבי העולם החל מה-16 במאי 2019, כשבוע ימים לפני מועד עליית הסרט על האקרנים (24 במאי 2019).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails