יום ראשון, 17 במרץ 2019

ILLUMINATING EYE 360° Eye Cream


לראשונה בישראל: Illuminating Eye - קרם עיניים בעל נוסחה ייחודית וחדשנית, המעניק פתרון מקיף בטכנולוגיה סינרגטית של 360 מעלות לכל סוגי העור.



איזור העיניים הוא הראשון להציג ולגלות סימני הגיל או את המצב הפיזי שלנו (עייפות, יתר לחץ דם, בכי וכדומה). העור באזור זה הינו דק ביותר ולכן קל לזהות בו סימני גיל ו/או קמטוטי הבעה, כהויות, נפיחויות וכיוצ"ב. עד כה ההיצע בשוק מוצרי הקוסמטיקה כלל קרמי עיניים שיועדו לתת מענה טיפולי ספציפי לאחת או יותר מהבעיות הנ"ל. כעת, ה- Illuminating Eye מיועד לתת מענה לכלל התופעות הדרמטולוגיות של המשתמשת, ללא קשר לסוג העור שלה או לגילה.

קרם העיניים החדש הינו פרי פיתוחם של ד"ר יואל קוניס- מדען ותיק בתחום הכימיה הקוסמטית, וד"ר צחי שלקוביץ- דרמטלוג, מומחה לרפואה אסטתית קוסמטית. השניים עמלו על פיתוחו של הקרם במשך 8 שנים, עד שהגיעו לתוצאה המיוחלת – מתן מענה טיפולי בו-זמנית לתופעות כמו: צמצום נפיחויות וכהויות מתחת לעיניים, צמצום קמטים וקמטוטים באזור הרקות ובזווית העין החיצונית, טשטוש כפל העפעף הצונח, הבהרת העור סביב העין ושמירה על מרקם אחיד.

מימין לשמאל: ד"ר יואל קוניס, ד"ר צחי שלקוביץ ופרי עגור, מנהל השיווק (צילום: אורן יגודה) 

הטיפול הכוללני בבעיות השונות מתאפשר הודות למיזוג סינרגטי בפורמולה של חומרים פעילים, היוצרים אפקט רב עוצמתי סביב העין. בין הרכיבים הפעילים השונים ניתן למצוא גם קפאין מקופסל בריכוז גבוה לשיפור פעילות ניקוז הנוזלים, זרימת הדם והפחתת נפיחויות; חומצה היאלורונית ותמצית קליפת עץ אלביזיה לטשטוש קמטים ויצירת אפקט הרמה לעפעף.


בחברה מבטיחים, כי בשימוש יומיומי בקרם העיניים (בוקר וערב) תיראנה תוצאות ניכרות לעין כבר לאחר שבועיים ימים. עם זאת, חשוב לציין כי יתכנו הבדלים בתוצאות בין משתמשת למשתמשת ובמהירות האפקטיביות, מאחר והצלחת הטיפול מושפעת ממצב הורמונאלי, נטילת גלולות כמו גם ממחלות שונות. כך או כך, מומלץ לעבור אבחון מסודר אצל קוסמטיקאית לצורך הערכת הצלחת הטיפול.

את קרם העיניים Illuminating Eye ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מובחרות (לרשימה, הקליקו כאן), תמורת סך של 530 ₪ (תכולה: 30 מ"ל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails