יום שני, 25 במרץ 2019

L'Oréal Paris Super Liner Flash Cat Eye Liner


"לוריאל פריז" חושפים את הסוד ליצירת אייליינר חתולי, ללא מריחות, קווים "רועדים" או קצוות לא שווים! החידוש הבא שמציג המותג נקרא Super Liner Flash Cat Eye והוא אייליינר נוזלי קצת שונה, עם פורמולה עמידה ושחורה מאד, והכי חשוב – יש לו כלי עזר סופר פרקטי ליצירת אייליינר חתולי מושלם!



כולנו כבר יודעים, שיצירת קצה מושלם לאייליינר חתולי זוהי משימה שדורשת הרבה זמן וסבלנות ולא מעט מזל. אבל כעת, כאמור, "לוריאל פריז" מציעים לנו כלי עזר ליצירת אייליינר מדוייק וסקסי. כלי העזר הנ"ל מגיע יחד עם האייליינר טוש החדש - L'Oréal Paris Super Liner Flash Cat Eye Liner, בעל קצה לבד רך, דק וגמיש, המאפשר שרטוט מדוייק של קו דק או עבה לפי הצורך. 



לפקק של האייליינר מצורף סטנסיל בצורת משולש פלסטיק הניתן להסרה והוא זה שאמור לסייע לשרטט את כנף האייליינר בצורה מדוייקת וקלה: פשוט מניחים את הסנטסיל בזווית העין החיצונית, קרוב לקו הריסים, וממלאים את החלל הריק. לקבלת אפקט נועז עוד יותר, מניחים את הסטנסיל מעט מעבר לזווית וממשיכים לצייר את כנף האייליינר ולתחום את קו העין.



הפורמולה השחורה מאד של האייליינר הינה עמידה במים, לחות, זיעה ודמעות והיא מבטיחה גימור מושלם למשך 24 שעות, מבלי להימרח, להכתים או לדהות.


האיליינר L'Oréal Paris Super Liner Flash Cat Eye זמין על המדפים ברחבי העולם החל מהחודש (מרץ 2019).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails