יום ראשון, 10 במרץ 2019

Anastasia Beverly Hills Riviera Palette 2019


"אנסטסיה בוורלי הילס" משיקים בימים אלו את Riviera - פלטת צלליות חדשה, שתגרום לכן להשתוקק לחופשה יותר מאי-פעם...



למרות שמזג האוויר עוד לא ממש חם והקיץ עוד לא כל כך קרוב, מותג האיפור Anastasia Beverly Hills מציג פלטת צלליות שמאגדת בתוכה גוונים קייציים עליזים.


למעשה, הפלטה החדשה היא גם הנועזת ביותר מבין אחיותיה האחרות והיא כוללת, בין השאר, כמה גוונים בוהקים במיוחד. למרות שחלק מהגוונים בה עשויים להראות מרתיעים במבט ראשון, יש בה גם כמה גוונים נייטרליים נהדרים, גם חמים וגם קרים. את הוורסטיליות שלהם ניתן לראות בסרטון שהעלה המותג בחשבון האינסטגרם שלו, בו נראות הדוגמניות בלוקים מהממים שנוצרו באמצעות הפלטה:





הפלטה מכילה 14 צלליות פיגמנטיות מאד בגימורים שונים וכמובן גם המברשת הדו-צדדית הקלאסית של המותג. כל השמות שניתנו לגוונים הינם בהשראת יעדי חופשה אולטימטיביים או הקשורים להם:


·       Sails – לבן מאט
·       Yacht – ברונזה שימרי
·       Seychelles – טורקיז שימרי
·       Palermo – אדום שימרי
·       Seaside – לבנדר שימרי
·       Inheritance – זהב שימרי
·       Mediterranean – כחול שימרי
·       Estate – אפרסק מאט
·       Cabana – חרדל מאט
·       Coastline – פפיה מאט
·       Bahamas – ורוד מאט
·       Monte Carlo – קורל מאט
·       Cannes – סגול מאט
·       Palm – חום מאט




קלאודיה נורבינה סואר (Claudia Norvina Soare), בתה של אנסטסיה ומי שמשמשת כנשיאת המותג ABH, תיארה את הפלטה הנ"ל כך בחשבון האינסטגרם שלה: "אני ממש אוהבת אותה כל כך. 'ריביירה' 🚢 היא מעין בריחה בפלטה. אני רוצה שתפתחו אותה ותחושו את הבריזה 😂 אוקיי זה נשמע קצת מזוייף, אבל אתם מבינים למה אני מתכוונת. 2019 מהווה אבולוציה יצירתית עבורי כיוצרת, אני מרגישה נוח לגדול ולקבל תמיכה מכם חברים, כדי להראות לכם יותר ממני 😊💓 אני אוהבת את כולכם כל-כך, תודה רבה לכם על המסע המדהים הזה."
מחירה של הפלטה הינו $45.00 / 46.00£ וניתן להשיגה כעת באתר הרישמי של המותג, באתר Cult Beauty (שניהם שולחים לישראל) או בנקודות המכירה השונות ברחבי העולם.

אגב, יחד עם הפלטה השיק המותג עוד שני מוצרים חדשים:

Loose Metallic Powder Highlighter ($25.00 / 26.00£) – פודרת היילייטר בתפזורת בעלת פורמולה המכילה יותר אבקת פנינים וחלקיקים נוצצים ומחזירי אור מאשר בפודרת אבן. הפודרה מחליקה על העור בקלילות ומעניקה לו מראה זוהר מאד. ניתן להשתמש בה כדי להאיר איזורים שונים בפנים או בגוף, כמו עצמות הלחיים, עפעפיים, הדקולטה וכדומה. כמו כן, ניתן לערבב את הפודרה עם המייקאפ, קרם הלחות או הפריימר כדי ליצור בסיס מואר וזוהר יותר לאיפור.



הפודרה מוצעת בשלושה גוונים שונים:
·       Snowflake – כסף
·       Sunset Aura – ברונזה ורדרד
·       So Hollywood – זהב מטאלי





A post shared by Anastasia Beverly Hills (@anastasiabeverlyhills) on

Dewy Set ($26.00) – ספריי קיבוע (מיסט) בניחוח קוקוס ווניל, שאהוב כל כך על נורבינה. למרות שהמוצר מגיע בבקבוק גליטרי, הפורמולה עצמה שקופה לחלוטין ונטולת גליטרים או נצנצים כלשהם.


מסקרן אותי לדעת: לאן לוקחת אתכן הפלטה הזו?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails