יום חמישי, 16 במאי 2024

Dior Backstage Palette 03 Warm Essentials Summer 2024

לקיץ 2024, מעדכן מותג הקוסמטיקה "דיור" את פלטת Dior Backstage Palette 03 Warm Essentials.



פלטת הצלליות Dior Backstage, שעוצבה ונוצרה על-ידי פיטר פיליפס, מנהל הקריאייטיב והתדמית של Dior Make-up, הינה יצירת מופת של עיצוב ופונקציונליות. הפלטה עוצבה כדי לענות על הצרכים של מאפרים וחובבי איפור, והיא מציעה מיגוון צבעים ורסטילי המתאים לכל אירוע.

הרעיון שהביא ליצירת הפלטה נולד, למעשה, מהטירוף והאנרגיה ששוררים מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה של דיור. פיטר פיליפס יצר עם החזון האמנותי יוצא הדופן שלו קולקציה המשקפת את החיוניות והאלגנטיות של עולם האופנה. כל גוון בה נועד להציע ביטוי צבע מקסימלי, עם פורמולות פיגמנטיות במיוחד וקלות לערבוב ומיזוג.

משנה לשנה יוצאות ווריאציות קסומות של הפלטה הזו וה- 03 Warm Essentials הולכת להיות האופציה המובילה לקיץ הנוכחי. הגוונים שעוצבו לעונה הכי חמה של השנה הם חמימים, זהובים ועוטפים, כך שהפלטה הזו מושלמת לאיפור מוזהב אינטנסיבי עם נגיעות של ברונזה וקורל.



הפלטה כוללת תשעה גוונים אולטרה-פיגמנטיים בגימורים שונים של מאט, פנינה, מטאלי, סאטן ושימר, מה שמאפשר יצירת אינספור מראות איפור, מהטבעי ביותר ועד לנועז ביותר. כמו כן, המרקם הקטיפתי של הצלליות מאפשר הנחה וטשטוש ללא קושי, עם עמידות לטווח ארוך.






כאמור, עבור קיץ 2024 עדכן המותג את הפלטה – הן מבחינת הגוונים והן מבחינת איכות הפורמולה. כמו כן, מהגרסה החדשה הוסר הפריימר הקרמי שהיה כלול בפלטה. אגב, גם שתי הפלטות הראשונות בסדרה (01 ו- 02) עברו בעבר שינוי ושדרוג משלהן.

ישן (משמאל) מול חדש (מימין)


הפלטה Dior Backstage Palette 03 Warm Essentials תהיה זמינה לרכישה בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם החל מיוני 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails