יום שני, 20 במאי 2024

Essence It's Bubble Gum Fun Collection

אסנסס מציגים את Essence It's Bubble Gum Fun Collection – קולקציית איפור מתוקה (תרתי משמע), שמוקדשת כולה ל... מסטיק לעיסה!


אסנסס מציגים מהדורת טרנדים חדשה, תוססת ושובבה, שמבטיחה להוסיף נופך של כייף וניצוץ של צבע ורדרד לשגרת היופי שלנו. קולקציית It's Bubble Gum Fun כוללת מיגוון מהנה של מוצרי איפור בהשראת הרוח המשובבת של מסטיק הלעיסה הוורוד, ביניהם סמקים קרמיים וגלוסים מנצנצים. זוהי קולקציה שנועדה להכניס מגע של חיוניות צעירה וקסם ללא מאמץ למראה היומיומי.



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

It's Bubble Gum Fun Bouncy Blush – סומק קרמי במרקם קופצני רך וגימור זוהר. במבט ראשון הוא נראה כמעט כמו גומי רך, אבל כשמורחים אותו על הלחיים הוא חושף צבע עסיסי יפהפה עם אפקט מטשטש. הגימור שלו חלק וזוהר בו-זמנית והוא ניתן לבניה מגוון ורוד טבעי ועד לעז ובולט.





It's Bubble Gum Fun Liquid Highlighter – היילייטר ורוד נוזלי אולטרה-שימרי בעל מרקם סופר קליל, שניתן לטשטוש ומיזוג בקלות עם העור.






It's Bubble Gum Fun Shiny Lipgloss – ליפגלוס ורוד בצורת מחזיק מפתחות. למעשה, הפקק של הליפגלוס מעוטר בתליון חמוד שמתחבר למחזיק מפתחות או לתיק. הליפגלוס עצמו בעל גימור מבריק וזוהר והוא מעניק לשפתיים מראה מלא יותר תוך רגעים ספורים. למרות הברק העשיר לו, המרקם רך ומשיי ולא דביק.





It's Bubble Gum Fun Lip Oil Roll-On – שמן שפתיים בפורמט רול-און, שנוח לנשיאה בתיק לכל מקום. לשמן טעם סופר טעים והוא מזין את השפתיים לעומק, מחליק אותן ושומר על הרכות שלהן. הפורמולה שלו מועשרת בשמן שקדים, שמן ורדים, שמן זרעי פשתן, שמן אורז, שמן רימונים, שמן משמש, שמן זרעים שחורים ושמן קיק.





It's Bubble Gum Fun Overnight Jelly Lip Mask – מסכת שפתיים לשימוש בשעות הלילה. המסכה מיועדת לשפתיים יבשות והיא בעלת מרקם ג'ל עדין, רך וגמיש, שנמס על השפתיים ומשאיר אותן רכות ונעימות בבוקר למחרת. למסכה יש טעם של מסטיק והפורמולה שלה מועשרת בשמן אבוקדו משקם ומזים.





It's Bubble Gum Fun Mattifying Stone Roller – פודרה למראה מאט, שמגיעה בפורמט חדשני של אבן רולר. את הרולר מעבירים בעדינות על האזורים ה"שומניים" עם עודפי סבום לקבלת מראה מאט בתוך רגעים אחדים. המוצר נוח מאד לנשיאה בתיק והוא מצוייד אפילו באבן רולר נוספת (רפיל).





It's Bubble Gum Fun Kabuki Brush – מברשת קבוקי מעוגלת, בעלת סיבים רכים וצפופים, המאפשרים לפזר את החומר באופן שווה ואחיד. העיצוב הקומפקטי שלה הופך אותה מושלמת לנשיאה לכל מקום.





הקולקציה הושקה ממש בימים אלו בגרמניה ובקרוב היא תהיה זמינה בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

  1. אפרת.
    מתוק ממש - לילדות ונערות צעירות. אם כי את המברשת הייתי מאמצת לנסיעות אפילו יותר מאחת.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails