יום ראשון, 26 במאי 2024

MAC Glow Play Tendertalk Lip Balm & Glow Play Cushiony Blush

מותג הקוסמטיקה מאק משיק את MAC Glow Play Tendertalk Lip Balm ו- MAC Glow Play Cushiony Blush - שני מוצרים "קסומים" ללחיים ולשפתיים למראה ביוטי ייחודי.


השקת שני המוצרים החדשים בסדרת Glow Play מציגה מורכבות מציאותית ותחושה של שובבות מודרנית, עם המוטו ש"לא צריך מראה כדי להתאפר". השימוש בם נעשה, למעשה, באמצעות קצות האצבעות. מדובר בשני מוצרים רב שימושיים – ליפ באלם וסומק במרקמים מיוחדים, שבאמצעותם ניתן ליצור מראה איפור מושלם לחלוטין!






ה- Glow Play Tendertalk Lip Balm הינו ליפ באלם רב-תכליתי עם גוון שניתן לבניה בהתאם לכמות הלחות בשפתיים של המשתמשת, מה שהופך אותו לייחודי עבור כל אחת ואחת. ניתן להשתמש בו גם על הלחיים כסומק מבריק או כבסיס לצללית. הפורמולה שלו מורכבת מ-91% מרכיבים טבעיים, ביניהם כמות נדיבה של שמן חוחובה וחמאת שיאה לשמירה על לחות והזנה לאורך זמן. זוהי פורמולה נקיה, ללא פרבנים, פרפין ושמן מינרלי. כמו כן, הוא מגיע באריזה המכילה אלומיניום שניתן למיחזור.



הליפ באלם החדש מוצע ב- 10 גוונים שונים (שבעה מהם בתמונה שלהלן):

·         Favorites

·         Banter

·         Candid

·         Oops!

·         Trick

·         Vibe

·         Photogenic




ה- Glow Play Cushiony Blush הינו בעצם גרסה משודרגת של הסומק Glow Play Blush. הסומק בעל מרקם הניתן למריחה באמצעות האצבעות והוא מתמזג בצורה מושלמת עם העור תוך שהוא יוצר גוון רענן שמרגיש כאילו הוא נצבע מבפנים. הפורמולה שלו מכילה ויטמין E, שמן חוחובה ושמן זרעי ענבים לטיפוח העור ושמירה על הלחות שלו במהלך היום. מכיוון שהוא מכיל כמות גבוהה של שמנים, הוא מתאים לשימוש גם על השפתיים, עם גימור מאט רך וצבע קליל ולא מתאמץ. אריזת הקומפקט שלו מכילה כ- 43% פלסטיק ממוחזר והפורמולה הנקיה שלו אינה מכילה פרבנים, שמן מינרלי, אתנול או בישום.



הסומק מוצע ב-12 גוונים שונים:

·         So Natural

·         Blush, Please

·         Ginger Luck

·         True Harmony

·         Heat Index

·         Ground

·         Totally Thinkt

·         That's Peachy

·         Cheer Up

·         Groovy

·         Pinch of Marrakech

·         Plush Pepper



שני המוצרים יהיו זמינים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-5 ביולי 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails