יום חמישי, 21 במאי 2009

גלניק - מקור החיים, מקור היופי


חברת התרופות והדרמו קוסמטיקה "מדיליין" מרחיבה את מותגי הדרמו קוסמטיקה שהיא משווקת בישראל ומשיקה את המותג "גלניק" שיימכר בלעדית ברשת "סופר פארם".
"גלניק" הינו מותג טיפוח דרמו קוסמטי, מבית היוצר של חברת "Pierre Fabre" המאחד בין הטבע - מקור החיים, לבין המדע - מקור היופי. מעבדות המחקר של גלניק חוקרות את סודות ותכונות הטבע ממעמקי הים, פסגות גבוהות ועד לב האמזונס, ומבודדות מרכיבים פעילים חיוניים המחזירים חיים לעור.
התוצאה: פיתוח מוצרי טיפוח רב חושיים ייחודיים בעלי מרקמים קטיפתיים, גוונים רכים, ניחוחות עדינים, מפנקים ומענגים אשר חושפים את יופיו האמיתי והטבעי של העור.
כל המרכיבים הפעילים במוצרי גלניק קנו את שמם מסיבות היסטוריות, עוד לפני שזכו להכרה בהשפעתם המופלאה על טיפוח העור: החל משמן עץ הארגן, עץ עתיק מדרום מערב מרוקו הידוע ביכולתו להדוף את המדבר, ועד אצות כחולות ממים מתוקים, שנוצרו לפני 3.5 מיליארד שנים עם ראשית החיים.



תחת המותג גלניק יושקו בישראל 3 סדרות:

BIOPHYCEE - סדרת מוצרי טיפוח להצערת העור המבוססת על אצות כחולות הקיימות מאז תחילת החיים. אצות כחולות הופיעו במים מתוקים לפני יותר משלושה וחצי מיליארד שנים ומדענים מסכימים כיום, כי הן התפתחו עם ראשית החיים על פני כדור הארץ. אצות כחולות, מקור מרוכז ועמיד של אנרגיה חיונית, מצליחות להתאים את עצמן לתנאים עוינים ביותר זה למעלה מאלפי שנים ומסייעות להילחם בפגעי הזמן.

יותר מעשרים שנות מחקר, מתוכן עשר שנים בשיתוף פעולה עם צוותים של המרכז הלאומי הצרפתי למחקר מדעי (CNRS), אפשרו למעבדות גלניק לבודד מיצוי טהור ופעיל במיוחד וכך לחשוף את סודן של האצות הכחולות כבעלות סגולות יוצאות דופן להצערת העור, לטיפול בקמטים, להחלקת העור ומיצוקו. המיצוי הטהור של האצות הכחולות הינו מקור מופלא לחידוש התאים, לעידוד בנייתם ולעיכוב פירוק סיבי התמיכה הטבעיים של העור. כמו כן פועל גם כנוגד חמצון חזק במיוחד.
הסדרה מכילה שלושה מוצרים, בעלי גוון כחלחל וניחוח עדין: קרם יום נגד קמטים, קרם לילה לשיקום ומיצוק העור וקרם עיניים נגד קמטים עם אפקט מתיחה מיידי (המחירים נעים בין 249 ל- 299 ₪).


ARGANE - סדרת מוצרים לחידוש העור המבוססת על שמן המופק מעץ הארגן העתיק הגדל במדבר סהרה.

HYDRATION - סדרת מוצרים לשמירה על לחות העור המבוססת על תמצית פירות יער: גרגירי אוכמניות, דומדמניות ופטל.


את מוצרי המותג "גלניק" ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails