יום שבת, 21 באוגוסט 2010

אנג'לה טטרו ל"שוורצקופף פרופשיונל", קבעה שיא גינס באירוע עולמי בסנט בפטרבורג

מעצבת השיער אנג'לה טטרו ל"שוורצקופף פרופשיונל", זכתה בשיא גינס לצמה הארוכה בעולם, במסגרת אירוע עיצוב שיער בינלאומי יוקרתי שנערך בסנט פטרבורג.
טטרו, שייצגה את מדינת ישראל, יחד עם מעצבי שיער נוספים מבולגריה, בלגיה, איטליה, דנמרק, רוסיה וארה"ב הייתה חלק משמעותי בקליעת הצמה הארוכה בעולם!

שבירת שיא גינס- אנג'לה טטרו לשוורצקופף 1

שבירת שיא גינס- אנג'לה טטרו לשוורצקופף 2

שבירת שיא גינס- אנג'לה טטרו לשוורצקופף 3צילומים: עמית טטרו 

76 נשים בעלות שיער ארוך, נעמדו בשורה ארוכה, ושורת המעצבים המובילים קלעה את שיערן במהירות לצמה אחת ארוכה, כשמסביבם אזרחים רבים שעמדו משתהים לנוכח המראה המרהיב. התוצאה של קשירת הצמות הייתה – צמה אחת ארוכה באורך של 106 מטרים! שיא גינס חדש נקבע!

את האירוע סיקרו צוותי תקשורת רבים מהעולם וטטרו, שייצגה כאמור את מדינת ישראל, זכתה לחשיפה גדולה בכלי התקשורת הרבים באירופה: "בימים אלו בהם מדינת ישראל אינה מקבלת קרדיט ויחס הולם בעולם, לראות דגל ישראלי מתנופף בין דגלי המדינות השונות הוא כבוד גדול, אני שמחה שייצגתי את מדינת ישראל ואני גאה להיות חלק ממנה. באומנות ניתן לחבר בין עמים, ואין ספק שתחום עיצוב השיער הוא אומנות", אמרה טטרו בשובה לישראל.

כבוד!

3 תגובות:

  1. וואי איזה שיא מטריף. אני הולכת מהיום להקדיש את חיי לשבירת השיא הקודם! טוב אני כנראה אשנה את דעתי בערך עוד 5 דקות, אבל כרגע אני מאוד מאוד נחרצת ומסורה למטרה הזו! שבוע טוב לכולם.

    השבמחק
  2. וואי איזה שיא מטריף. אני הולכת מהיום להקדיש את חיי לשבירת השיא הקודם! טוב אני כנראה אשנה את דעתי בערך עוד 5 דקות, אבל כרגע אני מאוד מאוד נחרצת ומסורה למטרה הזו! שבוע טוב לכולם.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails