יום שבת, 28 באוגוסט 2010

פדיקור ביתי (+ GIVEAWAY)

Alex Bramwellצילום: Alex Bramwell 

עונת הקיץ אינה מטיבה עם כפות הרגליים שלנו. הסנדלים, נעלי העקב וכפכפי האצבע גורמים ליובש ובאופן כללי משווה לכפות הרגליים מראה לא אסטטי במיוחד. חשוב גם לזכור, שכף הרגל נושאת את משקל הגוף ומוטל עליה עומס כבד, העור המצפה אותה הופך קרני (מת), עבה ומחוספס יותר, לכן כדאי להקפיד על טיפוח כף הרגל כל השנה ולא רק בעונת הקיץ, כשרגלינו חשופות לעיני כל.
במקום לבזבז בכל שבוע עשרות שקלים על טיפוח כפות הרגליים ופדיקור, כמה טיפים פשוטים שניתן לבצע בבית, אשר יגרמו לכפות הרגליים להיראות יפות מתמיד בנעלי העקב שלכן...

הסרת העור היבש- התחילו עם השריית כפות הרגליים במים חמים עם סבון או מלחי אמבט ושמנים אתריים למשך כ-5 דקות לפחות. המים מרככים את העור ואת הציפורניים, ומאפשרים לעבוד יותר בקלות וביעילות. אגב, אם בא לכן גם להנות ממסז' נעים תוך כדי כך, פשוט הוסיפו מעט גולות לתוך הקערה והעבירו עליהן את כפות רגליכן.

Sirichai Tichakorn צילום: Sirichai Tichakorn

לאחר מכן, שייפו בעדינות את האזורים הבעייתיים (עקבים, כריות כפות הרגליים וקצות הבהונות) באמצעות מכשיר שיוף או אבן שיוף (לא קשה מידי). את האבן והמכשיר ניתן לקנות בכל אחת מרשתות הפארם והטיפוח.

קרם לחות- כמו בהרבה מקרים בחיים, קרם טיפולי הוא פתרון חיוני לבעיות כפות הרגליים. כדאי להשקיע בקרם איכותי שיראה תוצאות כבר מהשבוע הראשון, כמו למשל קרם "Axera Foot" ("אקסרה פוט") המרכך ומגמיש את העור ומשפר את היכולת הטבעית של קילוף עור יבש וקשה מכף הרגל. את הקרם הקפידו למרוח כל לילה לפני השינה.

axera foot_

ציפורניים- יש להימנע מגידול ציפורניים ארוכות בכפות הרגליים. בקיץ הרגליים חשופות יותר לקבלת מכות, מכה באחת האצבעות יכולה לגרום לשטף דם מתחת לציפורן ואפילו לנשירתה. יש להקפיד לגזור את הציפורן בצורה ישרה, על מנת למנוע היווצרות ציפורן חודרנית. את שיוף הציפורן יש לעשות בצמוד לצורה הישרה של הגזירה. לאחר מכן, נקו את הציפורן מהשמנוניות עם מסיר לק או אצטון.

מריחת לק- הצבעים הבולטים הקיץ ללקים הם צבעים זוהרים וניאונים כמו: צהוב, כחול זוהר וירוק וגוונים שונים של ורוד. במידה ובחרתן צבע כהה, מרחו שבכה של לק בסיס (שקוף) שמשמש מקשר בין הלק לציפורן וכך תמנעו מכתם מיותר של לק על הציפורן. לאחר מכן, מרחו שתי שכבות של לק וסיימו עם שכבה נוספת של מייבש לק שקוף על מנת שהלק יראה מבריק.

כדי לסייע לכם לשמור על עור נקי ומטופח בכפות הרגליים, חברת התרופות "פריגו ישראל" מבקשת להעניק לכם, קוראים וקוראות נאמנים שלי, את "אקסרה פוט" – קרם טיפולי מיוחד לכף הרגל, המכיל הרכב יחודי של חומרים פעילים, המעלים את רמת הלחות בעור כף הרגל, מונעים זיהומים וריחות לא נעימים וכן מרגיעים גירויים (הקרם מאושר גם לשימוש בחולי סכרת).

שימו לב, זה לא הכל – יחד עם קרם "אקסרה פוט" תקבלו שני מוצרים נוספים:
Axera Cream (אקסרה קרים) - נוסחה טיפולית לריכוך עור יבש וקשה בכל הגוף. הקרם מעלה את רמת הלחות של העור, משפר את מרקמו ונספג במהירות. נוסחתו היפו-אלרגנית, והוא מתאים לשימוש יומיומי בכל גיל (מומלץ לשימוש בכל הגוף, במיוחד בכפות הידיים).
Axera Wash (אקסרה ווש) - תרחיץ לחות לעור יבש עד יבש מאד. מנקה את העור, מעלה את רמת הלחות שלו ומשפר את מרקמו. התרחיץ מטפל ומגן על עור הגוף והידיים גם לאחר רחצה. בעל רמת חומציות 5.5 PH, התואמת לרמת החומציות הטבעית של העור (מתאים לשימוש בתינוקות, ילדים ומבוגרים).

שווי הערכה הנ"ל, המכילה את שלושת המוצרים, הינו כ-213 ₪ ושלושה מביניכם יוכלו לזכות בה. כל שעליכם לעשות לשם כך, הוא:
1. להיות כלול ברשימת המנויים/העוקבים אחרי הבלוג שלי. אם לא עשיתם זאת עד היום, אתם מוזמנים להירשם באמצעים העומדים לרשותכם בבר השמאלי של הבלוג (למעלה).
2. להשאיר תגובה לפוסט הזה – בה תספרו כיצד אתם דואגים לטפח ולשמר את כפות רגליכם.

ההגרלה תהיה פתוחה עד לתאריך 05/09/10, בחצות. שמות שלושת הזוכים יפורסמו במועד סמוך לסגירת ההגרלה.
בהצלחה לכולכם!

21 תגובות:

  1. היי, אני מורחת כל ערב שני קרם טיפולי של פלקסיטול. זה באמת מסייע :-)

    השבמחק
  2. הי :)
    כמובן שאני כבר רשומה לבלוג שלך, מזה עידן ועידנים :)
    בכל ערב אני מורחת אחרי המקלחת קרם לרגליים של חברה ששכחתי את שמה. גיליתי שאם אני מקפידה על זה, אני לא צריכה יותר שומדבר מעבר. אה, ופדיקור ביתי אחת לשבוע :)
    תודה רבה :)

    השבמחק
  3. היי :)
    אני מסירה עור יבש מכפות הרגליים כל יומיים עם מכשיר שיוף מאוד עדין, ואחרי כל מקלחת אני שמה קרם גוף רגיל, בימים קשים אני ישנה עם גרביים :)
    אגב, אני מתה על הבלוג שלך!!!!
    שיהיה לך שבוע מקסים :)

    השבמחק
  4. הי,
    לדעתי שיוף לא עושה טוב לרגל.. עדיף פילינג וקרמים. בתקופות קשות (נגיד עכשיו..) לפני השינה אני מורחת את הכף רגל בווזלין - רגיל ופשוט - שמה גרביים (גזרת בובה, כי חם בקיץ) ובבוקר המצב הרבה יותר טוב.

    השבמחק
  5. אני משפשפת בסוף המקלחת את העקבים עם אבן שיוף :)

    השבמחק
  6. היי,
    רק עכשיו גיליתי את הבלוג שלך. אבל נרשמתי!
    בכפות הרגליים יש לי בעיה באמת - ירשתי מאבא עור יבש.
    משתדלת לעשות פדיקור פעם בחודש. בזמנים קשים ישנה עם גרביים ווזלין, וכשאני לא מתעצלת [והזמנים לא קשים] רק קרם רגליים.

    וכמובן - לק צבעוני. כרגע צהוב פנינה, שיוחלף לורוד-אדום זוהר לדעתי..

    השבמחק
  7. מורחת קרם לחות לכף הרגל כל לילה שני
    ומורחת לפני שימוש בנעלי ספורט :-)

    השבמחק
  8. אני עושה פדיקור רק כשאין לי ברירה, ואז זה כולל שיוף, אמבטיונת קטנה לרגליים וקרמים. כן, אני עצלנית :-)

    השבמחק
  9. היי,
    אני מורחת את הרגליים כל יום אחרי המקלחת בקרם ופעם עד פעמיים בשבוע משייפת בעזרת אבן. לפעמים משתמשת בסטיק לחות של רבלון לרגליים ושמהנ גרביים והולכת לישון עם זה ותוך מס' ימים הרגליים רכות ונהדרות :) וכמובן שאני רשומה לבלוג הנהדר שלך

    השבמחק
  10. אני עוקבת!

    אני מנקה את כפות הרגליים עם פצירת-רגליים שכזו, מנקה את העור היבש מסביב לציפורניים בעצמי וכמובן שאת השלב הכיפי של הלק והאבנים והציורים אני עושה לעצמי גם!

    השבמחק
  11. פעםבשבוע -גיגת עם מים חמימים, שמן שקדים ומלח אמבט.מסירה את העור הקשה..

    ומשייפת את הציפורניים-)

    בלוג מקסים - בהצלחה

    השבמחק
  12. אני כבר מזמן מקבלת עידכונים במייל ועכשיו נרשמתי למנויים.

    אני מורידה את הלק ברגליים, שוטפת אותן בסבון, מורחת קרם רגליים, ושמן על העור שמסביב לציפורן. ישנה עם זה ובבוקר מורחת לק חדש.

    השבמחק
  13. אני מעסה את כפות הרגליים בקרם רגליים 3 פעמים בשבוע אחרי המקלחת לפני השינה :)

    השבמחק
  14. האמת שאם אזכה בהגרלה אשמח להעניק את המתנה לאמא שלי אבל הרגלי הטיפוח שלי הם קודם כל להוריד את הלק הכהה בדר"כ ואח"כ לגזור ציפורניים. במקלחת חמה אני לפעמים מסירה את העור היבש עם האבן הזו המחוספסת ואחרי זה כמובן קרם [גוף :] על כפות הרגליים. אח"כ מבקשת יפה מאמא או מאחותי שישימו לי לק על הציפורניים :)
    ואני מנויה :)

    השבמחק
  15. היי
    אני לרוב עושה פדיקיור פעם בחודש אצל אמא שלי
    מידי פעם אני מחדשת את צבע הלק, כאשר הוא מתחילך להתקלף.
    יש לי פומפייה של בוקי סטייל שאני משתמשת בה בעת הצורך.
    קרם לכפות הרגליים אני שמה כל ערב לפני השינה, אבל אין לי קרם מיוחד למטרה זו.. אני לרוב משתמשת בקרם ידיים, קרם גוף, קרם רב שימושי או כל דבר אחר שנמצא בדיוק הכי קרוב אליי.

    השבמחק
  16. יפעת- ifatkd@hotmail.com1 בספטמבר 2010 בשעה 16:51

    היי,
    נתקלתי במקרה בבלוג היום כשחיפשתי משהו אחר :)
    בלוג מעולה, ומצפה לבאות (נראה לי שרק להשלים פערים ייקח לי שנה...)
    אני מידי פעם ממלאת גיגית עם מים חמים שמה את הרגלים במיים ומוסיפה פילינג או סבון גרגירים ואיתו משפשפת את כפות הרגליים (במקור אמרו לי לנסות עם מלח גס, אבל אני חכמולוגית:).
    וגם אני משתמשת בחמאת גוף (לא אלו עם המרקם הרך אלא הקשה) מידי ערב וזה מחולל פלאים!

    השבמחק
  17. עוקבת אחרי הבלוג, ומורחת קרם עשיר על הרגליים כל יום... שנה טובה! :)

    השבמחק
  18. כבר ברשימת המנויים, והטיפול שלי כרוך בקרם קרם ועוד קרם על הרגליים.. :)

    השבמחק
  19. המנוי שלי כבר קיים עוד מקודם; והפתרון שלי הוא שימוש בפלק*י*ול.. :) תודה ושנה טובה לכולם!

    השבמחק
  20. שנה טובה לכולם, בלוג מצויין מלא אינפורמציה, הרגלי טיפוח כף הרגל שלי הם הסרת העור הקשה מכפות הרגליים באמצעות פד אג.

    הפושט הזה מזכיר לי שכפות הרגליים זקוקות לטיפול 10,000 לתיקון נזקי הקיץ.

    השבמחק
  21. קרם הרגליים של אקסרה פשוט מעולה!!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails