יום שישי, 15 באפריל 2011

היופי בעיני NARS + הצצה לקולקציית קיץ 2011

המוזות של אומן האיפור הנודע והבעלים של אחד ממותגי האיפור והקוסמטיקה המובילים בעולם, פרנסואה נארס, מעולם לא היו מהסוג הקונבנציונלי – זאת אומרת, אלו עם העיניים הכחולות והשיער הבלונדיני. במקום זאת הוא מעדיף להשתמש בדמויות יוצאות דופן. למשל, ב-1996 הוא השתמש באלק וולק - דוגמנית בריטית ממוצא סודני, שהיתה אז ממש בתחילת דרכה, עבור הקמפיין הראשון שלו לליין האיפור. מאז, הוא פיתח לעצמו מוניטין של מי שמעדיף פרזנטוריות בעלות יופי אקסצנטרי, כמו קארן אלסון (1997) ודפני גינס (2010).

1 אלק וולק (מימין) וקארן אולסן (משמאל)

את הרגישות של נארס לסוג הזה של יופי נוכל לפגוש בספר חדש שהוא ישיק בחודש מאי הקרוב, הנושא את השם: Makeup Your Mind: Express Yourself. זהו ספר הדרכה/אומנות (תלוי איך מסתכלים על זה), המציג 60 דמויות של גברים ונשים שנאספו הישר ממדרכות מנהטן ועברו מהפך יופי. הספר, שנערך על-ידי פביאן בארון - העורך של מגזין Interview, מחולק לשלושה חלקים: "Play", "Perfect" ו- "Polish" והוא פונה למה שנארס מכנה "הצרכים היומיומיים" של נשים בשנות העשרים, השלושים ומעבר...

img-nars-attacks_115053500586

ואם כבר נארס, אז היום בדיוק מושקת קולקציית הקיץ שלו לשנת 2011. הקולקציה מורכבת מגוונים חמים ומבריקים עם נגיעות של גוונים עזים וחיים. העיניים נשטפות בגוונים קפואים של קצף מימי הים – ירוק-כסוף ותורכיז. השפתיים בגווני ורוד מאט ותפוז-מנדרינה גלוסי. הציפורניים בגווני צהוב חמניה או לבן אטום משלימים את המראה ומעניקים לו את האפקט מודרני והאדג'י האופיינים כל-כך לנארס.

nars_summer_2011 

הקולקציה:

Trio Eyeshadow - שלישיית צלליות בגוון Cap Ferrat – כחול, תורכיז ואפור (מהדורה מוגבלת).

Duo Eyeshadow – צמד צלליות ב-2 גוונים: Dogon - טאופ מטאלי עם ברק ירקרק קר ושחור פחם (מהדורה מוגבלת); Exotic Dance - לבן מטאלי עם ברק כסוף וזהב מטאלי (מהדורה מוגבלת).

Soft Touch Shadow Pencil – עפרון בגוון Queen – זהב עם נצנצים (מהדורה מוגבלת).

Lipgloss – ליפגלוס בגוון Wonder - כתום מנדרינה עם ברק ורוד וזהב (בליין הקבוע).

Velvet Matte Lip Pencil – עפרון שפתיים בגוון Bolero – ורוד מלון (בליין הקבוע).

Pure Matte Lipstick – שפתון מסדרת "פיור מאט" בגוון Carthage – ורוד לוהט מאט (בליין הקבוע).

Lipstick – שפתון בגוון Mayflower – פטל שקפקף מבריק (בליין הקבוע).

Blush – סומק בגוון New Order – ורוד רך עם ברק זהוב וכסוף (בליין הקבוע).

Nail Lacquer – לקים ב-2 גוונים: Ecume – לבן אטום (מהדורה מוגבלת); Kismet – צהוב חמניה מטאלי (מהדורה מוגבלת).

summer2011_nars001

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails