יום שני, 25 באפריל 2011

נסיעת מבחן: ELIXIR ULTIME – שמן עיצוב לשיער של KÉRASTASE PARIS

תמיד כשחשבתי על שילוב של שמן ושיער, הדבר הראשון שהיה עולה בדמיוני הוא שיער שמנוני, ללא צורה ובעיקר מלוכלך. לא עוד!

Hair_Care_Products_2

"קרסטס פריז" השיקו לאחרונה בישראל את Elixir Ultime ("אלקסיר אולטים") – שמן עיצוב מולטי-תכליתי, המיועד לכל סוגי השיער. מדובר פה בעצם במוצר המורכב מארבעה סוגי שמנים שונים: שמן ארגן, שמן קמליה, שמן פרקסי ושמן תירס – כולם בעלי סגולות ייחודיות כאלו ואחרות - המעניקים לשיער קומפלקס של ויטמינים ונוגדי חימצון להגנה על סיב השערה, שיקומה וחיזוקה.
השמן מיועד לשימוש במספר אופנים: לפני חפיפה, לפני ו/או אחרי עיצוב במייבש שיער או לשימוש יומיומי, כמעין סרום לשיער.

kerastase-elixir-ultime

זה מה שיש לסרטון הפרסומת לספר עליו:

וזה מה אומרים מעצבי השיער שהשתמשו במוצר לראשונה, בשבוע האופנה בניו-יורק לאביב 2011:

לרגל ההשקה של המוצר בארץ, הוזמנתי לפני מספר שבועות למספרה המהממת של יגאל סיץ בפתח-תקווה, שם קיבלתי תידרוך קצר על המוצר ולאחריו הוזמנתי לטיפול מפנק בשיער על-ידי יגאל והצוות המדהים שלו, שכלל עיסוי מעלף (!!!) של הקרקפת בשמן החדש, אמבט חפיפה ופן. בסוף התהליך, השיער שלי היה רך ומבריק ונראה פשוט מושלם- ממש "כאילו יצאתי ממספרה".
אבל החוכמה האמיתית היא לבדוק ולהרגיש את המוצר, שלא בתנאי מעבדה (סליחה- זאת אומרת מספרה, כמובן). לשמחתי, קיבלתי את השמן כדי להתנסות בו בביתי שלי. לצערי, הוא מגיע ללא ליווי של מי מעובדיו של יגאל.

אז ככה:
המוצר מגיע באריזת קרטון מוזהבת.

DSCF2693  מלפניםDSCF2694ומאחור

שלא כמו בתמונות היח"צ, במציאות מתגלה לו בתוך אריזת הקרטון בקבוקון פשוט והרבה פחות יוקרתי למראה. הבקבוקון עשוי מפלסטיק, וטוב שכך- אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה, חלילה, אם בקבוק זכוכית היה מחליק לי מהיד עם השמן הישר לרצפה...

img_2615-308975cc3 DSCF2700תמונת היח"צ (למעלה) vs המציאות

הבקבוק מגיע עם משאבה, שנפתחת/נסגרת באמצעות חצי סיבוב.
השמן עצמו בעל טקסטורה קלילה מאד ונוזלית, יחסית לשמן "רגיל". לאורך שיער כמו שלי (בערך עד הכתפיים) מספיקה כמות מדודה מלחיצה אחת על המשאבה. את השמן אני מערבבת בין שתי כפות הידיים ומפזרת לאורכו של השיער ועל הקצוות.

DSCF2704

בדרך כלל, אני משתמשת בשמן לאחר יבוש ועיצוב השיער בפן. תוך דקות ספורות ביותר, השיער הופך להיות רך וגמיש ואפילו מרגיש לי חלק יותר. גם כל החשמל הסטטי שבשיער נעלם ואיתו גם הקצוות ה'עומדים' (נו, הפריזים האלו).
לפעמים, כשיש לי זמן ו/או כשאני זוכרת לעשות זאת, אני מעסה את השמן על השיער לפני חפיפה, נשארת עם החומר על השיער כ-30 דקות ואז חופפת אותו. הפעולה הזו גורמת לי לפעמים לוותר על המרכך הרגיל שלי ואני מסתפקת בשימוש בשמפו בלבד.
דרך נוספת לשימוש שאני ממליצה מאד לעשות לפחות פעם בשבוע- אחרי חפיפה, כשהשיער מנוגב אבל עדיין לח, למרוח עליו שמן ולעטוף אותו במגבת למשך 20-30 דקות.
שתי הדרכים הללו נותנים לשיער מעין "טיפול 10,000" – ממש כאילו השתמשתי במסיכה עשירה לשיער.
מעבר לשימושים הללו, לא הרגשתי צורך למרוח את השמן על השיער באופן יומיומי, אבל יכול להיות שבעלות שיער יבש במיוחד כן ימצאו בכך פיתרון יומיומי מתאים.

נקודה חשובה – הריח של המוצר: אח, איזה ריח! לי הוא מזכיר חופשה על אי טרופי, כשמסביבי מפוזרים אגוזי קוקוס ענקיים. חבל שהשיער שלי לא מספיק ארוך, כי ככה קשה לי להסניף ממנו במשך היום... בקיצור, כמו שאתם מבינים- אני ממש אוהבת את הניחוח שלו (אה, וגם בעלי גילה בו התעניינות קלה, מה שלא אופייני לו בדרך-כלל...).

נקודה כואבת – המחיר: זה לא סוד שמוצרי קרסטס נחשבים ל"מרצדס" של מוצרי הטיפוח לשיער, ובהתאם לכך גם מחירם. מחירו של ה"אלקסיר אולטים" אכן אינו זול (160 ₪ ל-125 מ"ל), אבל כמו שציינתי מקודם, כל שימוש בו מצריך כמות ממש מועטה, כך שהוא אמור להספיק להרבה מאד זמן.
אני בטוחה שניתן למצוא תחליפים זולים יותר למוצר, אבל לפי הבנתי- עפ"י קריאת רשימת הרכיבים שעל האריזה, השמן של קרסטס אינו מכיל סיליקונים כלשהם כמו במוצרים מקבילים אחרים, שזה יתרון גדול בפני עצמו. אגב, זו גם הסיבה שהוא מרגיש הרבה יותר קליל משמנים אחרים.

DSCF2718 רשימת המרכיבים

את מוצרי קרסטס ניתן להשיג במספרות מורשות בלבד. את רשימת המספרות תוכלו למצוא באתר: www.kerastase.co.il או בטלמסר: 1-800-301-666.

תגובה 1:

  1. שיחקת אותה, אני תמיד צריכה שמן לשער של הבת שלי...תודה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails