יום שישי, 29 באפריל 2011

Bobbi Brown – קולקציית Almost Bare (קיץ 2011)

תקופת האביב/קיץ מהווה את הזמן המושלם לשימוש בטיינטים (קרמי לחות בעלי גוון קל) ואת זה גם יודעת בובי בראון שמשיקה קולקציה קייצית חדשה עם שני סוגי טיינטים.

הקולקציה, שנושאת את השם Almost Bare (בתרגום חופשי: "כמעט חשופה"), כוללת את הפריטים הבאים:

Bobbi Brown Tinted Moisturizer SPF15 – כאמור, אלטרנטיבה נהדרת ומושלמת למייקאפ בתקופת הקיץ החמה: קרם לחות המלחח את העור ומגן עליו, כאשר יחד עם זאת הוא מציע כיסוי עדין וטבעי. הפורמולה הקלילה מועשרת ב-15SPF וברכיבים מרגיעים ומרככים כמו למשל שמן חוחובה, המותירים את העור רך וגמיש.

מגיע ב-9 גוונים:
* Alabaster Tint
* Dark Tint
* Deep Tint
* Extra Light Tint
* Light Tint
* Light To Medium Tint
* Medium Tint
* Medium To Dark Tint
* Rich Tint

Bobbi Brown Oil Free Tinted Moisturizer SPF15 – מיועד לנשים בעלות עור שמן, המבקשות לעצמן לחות קלילה, כיסוי קל והגנה מפני קרני השמש המזיקות. הפורמולה מבוססת על ג'ל וניתנת לטשטוש בקלות. המראה המתקבל הינו רך וטבעי. בנוסף, ויטמינים C ו-E שבפורמולה מעניקים הגנה לעור מפני נזקי רדיקלים חופשיים. הגוונים הינם אותם גוונים כמו בטיינט הקודם.

Bobbi Brown High Shimmer Lip Gloss – ליפגלוסים מבריקים בגוונים Bellini, Citrus ו- Pink Tulle.

Creamy Lip Color – שפתונים קרמיים בגוונים Tiger Lily (קורל בינוני מבריק), Burnt Sugar (ברונזה ניוד), Pale Petal (ורוד כחלחל), Hibiscus (ורוד סוכריה) ו- Washed Seashell (ורוד ניוד מבריק).

Highlighter Pen – עט/טוש להארה של עצמות הלחיים, מעניק מראה זוהר מבלי להבליט נקבוביות. מניחים את החומר על הלחיים ומטשטשים באמצעות אצבעות נקיות. ניתן להניח גם מתחת למייקאפ כדי להשיג מראה זוהר עדין. מגיע בשלושה גוונים: Bronze (ברונזה מוזהב), Opal (ורוד אופל רך) ו- Rose (ורוד אדמדם).

Almost Bare Fragrance – בושם (או דה פרפיום) בניחוח פרחוני רענן, עם תערובת של ברגמוט איטלקי עם עלי ויולט, המרפים ומרגיעים את כל החושים. הניחוח מועשר בשושנת העמקים ועלי כותרת עדינים של יסמין עם תווים של ארז ואמבר חם ברקע.

Bronzing Powder – ברונזר בגוונים Deep Chocolate (חום מוזהב כהה) ו- Rich Cocoa (חום כהה).

Bronzer Brush – מברשת ברונזר.

Bobbi-Brown-Almost-Bare-Summer-2011-makeup-collection

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails