יום רביעי, 13 ביולי 2011

דבר אלי בצבעים

1703GOT

מייבלין ניו-יורק מציגה בישראל את מראה הקיץ שלה לשנת 2011, המוגש בגוונים מתוקים, נשיים וצבעוניים – ממש חגיגה לעיניים. לדברי המאפרת שרון גוטליב, המשמשת כמדריכה הראשית של המותג בארץ, "בעונה זו אנו מדברים בשפת הצבעים – צבעים נועזים, חזקים ודומיננטיים, שילובים שלא נתקלנו בהם עדיין, מאפיינים את הקיץ הנוכחי, בשילוב שני גוונים עיקריים: כתום/ורוד קורל וירוק מנטה. כעת יש תחושה שהכל מותר והכל אפשרי".

המראה עצמו שם דגש על איזור העיניים וזו הזדמנות מצויינת להשקת מסקרה חדשה נוספת של המותג בסדרת Volum' Express – מסקרה One by One ("וואן ביי וואן").

מסקרה חדשה מבית מייבלין ניו יורק ONE BY ONE

זוהי מסקרה, שלדברי החברה, מעניקה נפח יוצא דופן, עם ריסים גדולים, בולטים ומפלרטטים, הכל הודות למברשת הייחודית של המסקרה – ה-Lash Catcher. המברשת, הכוללת יותר מ-300 סיבים, מעוצבת בצורה אליפטית, המתאימה למבנה העין במדוייק, ומצליחה להעניק טיפול אישי לכל ריס וריס.

DSCF2948 DSCF2949

הנוסחה היחודית של המסקרה נוצרה בהשראת המדע המתקדם של טיפוח השיער ומשלבת בתוכה חומצות AHA + ויטמין C. התוצאה: הריסים חלקים יותר, נוצרים פחות גושים והמראה של הריסים בשליטה מלאה.

המסקרה מגיעה במארז המוכר של אחיותיה בסדרה, רק שהפעם – בתזמון מושלם עם הטרנד הלוהט של הקיץ – האריזה מגיעה בגוונים של קורל וטורקיז.
המסקרה עצמה קיימת בגוונים שחור ואפור ולרגל ההשקה היא מוצעת במחיר מבצע.

מהתנסות אישית שלי בשימוש במסקרה, אני יכולה להעיד שהריסים שלי קיבלו מראה מופרד ומעוגל
מ-ו-ש-ל-ם ביותר, אבל מאידך לא נצפה נפח משמעותי מאד. בנוסף, בשימושים הראשונים במסקרה, היתה לי תחושה לא נעימה כל-כך מהמברשת – היא הרגישה לי דוקרת במקצת. עם הזמן, התחושה הזו עברה לה, או שיתכן שפשוט התרגלתי אליה. המסקרה הזו נכנסת אצלי לקטגוריית "המראה הטבעי והיומיומי".
אגב, הבת שלי מכורה אליה מהרגע הראשון שהן נפגשו…

* * *

שרון גוטליב מסבירה כיצד ניתן ליצור את המראה המושלם לקיץ:
מומלץ לבחור מייק אפ לכיסוי קל עד בינוני לימי הקיץ. את המייק נקבע באמצעות הידיים בטפיחות קלות ומריחה עדינה.
על הגבות נעבור בעזרת צללית חום טבעי למראה רך.

סומק - נשתמש בסומק בגוון PEACH, כתמתם בוהק, אותו נרכז סביב עצם הלחי ונטשטש אותו בתנועות סיבוביות. כל המוסיף הרי זה משובח. המראה שאמור להתקבל הוא סמוק טבעי/רומנטי.

עיניים - על בסיס העין נניח צללית בגוון כתמתם טבעי, שתפוזר באחידות על כל העפעף. על הריסים העליונים נניח מסקרה בנדיבות מספר פעמים (מומלץ להשתמש במסקרת ONE BY ONE).
נתחום את בסיס העין באיילינר שחור ונטשטש כלפי מעלה, על מנת ליצור הדגשה ו"הקפצה" לעין. נשרטט בעזרת עיפרון שחור בחלק הפנימי של העין על מנת להעניק תיחום והדגשה חתולית לעין. נתחום בעיפרון שחור גם את החלק הפנימי העליון של העין, ליצירת גבולות.
בעזרת עיפרון עיניים בגוון ירוק מנטה בוהק, נתחום את החלק התחתון של העין בצמוד לקו הריס ונטשטש כלפי מטה. חשוב להגיע עד החלק הפנימי של העין בצורת קשת תחתונה.
לסיום, חשוב להוסיף מסקרה שוב בחלק התחתון של הריסים למראה עיני בובה.

עפרון עיניים ירוק מנטה מחיר 44.99 ,  שח- מייבלין ניו יורק

שפתיים - על מנת להעניק מראה פתוח ורך לשפתיים, נעבוד ללא גבולות ותיחום נראה לעין. ניתן להשתמש בשפתון "סופר סטיי 24 שעות" בגוון כתמתם בהיר ומבריק, אותו מניחים בעדינות על כול השפה.

לק - להשלמת המראה, כדאי להניח לק תואם או צבעוני. הלק החדש של מייבלין בגוון ירוק מנטה מעניק מראה קייצי, רענן ומתאים למראה האיפור.

לק ירוק מנטה , מחיר 12.99 שח - מייבלין ניו יורק

גוטליב מציינת, כי מראה איפור זה הוא מאוד נשי ורומנטי, שיכול להראות נהדר לכל בכל גיל עם האדפטציה שלו:
בעלות עור צהוב/כהה – כדאי להניח גוון ורדרד יותר על הלחיים והשפתיים, על מנת לאזן את הצהבהבות בעור;
בעלות עור צהוב ישראלי, תוכלנה להשתמש בגוון סגלגל מתחת לעין;
בעלות עור ורוד/בהיר, תוכלנה להוסיף גוון חום/ברונזה על הלחי/שפתים;
נשים בעלות עור בוגר, תוכלנה להמיר את הברק באיפור שהוא מאט;
נערות צעירות יכולות להסתפק בשכבת מסקרה אחת בלבד.
והטיפ הכי חשוב של גוטליב - זה הזמן המתאים להעיז עם הצבעים...

* * *

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הנבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails