יום שני, 11 ביולי 2011

Gucci Guilty - ניחוח חדש לגבר

בסתיו שעבר, השיק בית Gucci ("גוצ'י") את Gucci Guilty for Her, הניחוח לאישה הנועזת שחיה את חייה במלוא המרץ. עכשיו אנו זוכים לפגוש את שותפה לפשע...

133_G12_GUILTY_KV1_INT_MEDIA_V6_jpg_dl

Gucci לקחו את הסמל, המורכב משילוב אותיות ה-GC, והביאו לנו גיבור שרואה בסמל זה סיבה לפרובוקציה, לאתגר את המוסכמות הקיימות. ב-Gucci Guilty for Him, הניחוח החדש שנוצר על ידי מנהלת הקריאטיב פרידה ג'אניני, הגבר הזה מזהה אינסטינקטיבית את עצמו באמצעות הריח.

הגבר שמשתמש ב-Gucci Guilty for Him הוא גיבור בן זמננו – שופע כריזמה ודי מסוכן. החיים שלו נמצאים אולי בשליטה, אבל הוא מסרב לרסן כל אחת מתשוקותיו. עוצמתו טמונה בהבנה שכוח הוא משחק, והוא מוכן לשחק את המשחק עד הסוף כשהוא פוגש את האישה המתאימה.
הגיבור של Gucci Guilty מסרב לחוש אשמה לגבי מי שהוא, ונהנה מכך. הביטחון העצמי יוצא הדופן שלו מאפשר לו לצלול כל הזמן לחוויות חדשות. תחושת הזהות העצמית שלו אינה ניתנת לערעור, ויוצרת כוח שקשה לעמוד בפניו. הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה, והוא ישיג זאת באמצעות נחישות עיקשת וקסם משכנע. ההתמסרות לדחפים של הגבר הזה, בעל הכוח הממגנט, משכרת ממש.

Gucci Guilty for Him הוא ניחוח שרכי אינדיבידואלי, אינטנסיבי ומודרני, שיוצר פרובוקציה יחד עם פיתוי. הניחוח מרתק את החושים באמצעות קוקטייל קליל וממריץ של לימון איטלקי ומנדרינות עם עלים ירוקים המזכירים את ריח הצוף ותוספת חצופה של מעט פלפל ורוד. הרעננות הצמחית של הלוונדר נכרכת סביב תווי הל מפתים – מגרים ומהפנטים גם יחד – על גבי מצע רך ובלתי צפוי של פרחי תפוז ונרולי. הפצ'ולי, סימן ההיכר של כל הניחוחות של Gucci משתלב כאן עם ניחוחות עץ הסנדל וארז ענבריים, ויוצר חושניות ארצית חזקה, וחושניות אקזוטית וגברית במיוחד. האפקט מדהים ומושך בצורה בלתי מתפשרת.

gucciguilty

הבקבוק הינו שילוב מרתק של מתכת מוצקה וזכוכית אנתרציט, עם סימן ההיכר, ה-GC המשולב כמו חלון המשקף נוזל סגול בהיר מתוחכם. הקופסה השחורה המבריקה משלימה את העידון הכללי של הבושם הזה. כפי שאפשר לצפות מ-Gucci, יש כאן עבודת אמן ממשית בשילוב המראה ההיי-טקי המודרני עם הסגנון היוקרתי.
ל-Gucci Guilty for Him יש אמירה הן מבחינת חוש הריח והן מהבחינה הוויזואלית. הגברים פורצי הדרך יהיו גאים להשתמש באקססורי האורבני החיוני הזה.

בקמפיין הפרסום לבושם מככב הכוכב ההוליוודי כריס אוונס בתפקיד גיבור ה-Gucci Guilty, כאשר הכוכבת הלוהטת לצידו היא השחקנית אוון רייצ'ל ווד, אחת מהכישרונות הגדולים של הדור שלה.

Gucci Guilty for Him מגיע בשני גדלים: 50 מ"ל א.ד.ט. (430 ₪) ו- 90 מ"ל א.ד.ט. (540 ₪), יחד עם אפטר שייב 90 מ"ל (445 ₪).
להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק: סופר פארם, המשביר, ניו פארם ואפריל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails