יום שלישי, 26 ביולי 2011

איך אומרים סבון בספרדית? SABON

רשת SABON ממשיכה להתחזק בעולם עם פתיחתה של חנות ראשונה בברצלונה שבספרד. החנות החדשה ממוקמת ברחוב ולנסיה, בסמוך לשדרת הקניות המפורסמת הרמבלס שבמרכז העיר והיא משתרעת על-פני 60 מ"ר. בהקמתה הושקעו 700 אלף יורו.

חנות SANON בברצלונה-צילום אסתר נאוה (Custom) (2)

רונן זהר, מנכ"ל SABON, מוסר: "אנו גאים לפתוח את החנות הראשונה של SABON בברצלונה שהיא אחת הבירות התיירותיות והטרנדיות בעולם. פתיחת החנות היא שלב נוסף בהפיכתה של SABON לאחת מרשתות מוצרי הטיפוח והאווירה החזקות בעולם. אנו בטוחים, כי קהל התיירים והצרכנים בברצלונה יאמצו את חווית המותג ואת קולקציות הטיפוח והאווירה של SABON שזוכים לאהדה רבה בכל רחבי תבל. במהלך חמש השנים הבאות, צפויות להיפתח עוד 15 חנויות של SABON ברחבי ספרד, זאת במקביל להתפתחות הרשת במדינות נוספות ברחבי העולם ובישראל."

הקונספט של SABON, המתרכז בעולם של תענוגות וניחוחות מעוררי חושים, הוא הקו המנחה בעיצוב חנויות הרשת. מדובר בתפיסה קלאסית-הרמונית, המקפידה על הפרטים הקטנים ומתחברת למוצרי הרשת וניחוחותיה, יוצרת חלל אינטימי מענג, המפעיל את כל החושים. במרכז החנויות מוצבת באר מים מעוצבת, היוצרת חוויה ייחודית המזמינה להתנסות במוצרים, מרכזת סביבה את הפעילות, מושכת את העוברים והשבים אל ליבה של החנות

SABON הינה רשת הריטייל הישראלית המצליחה ביותר בחו"ל. כיום מונה הרשת 105 סניפים בעשר מדינות: ישראל, ארה"ב, קנדה, יפן, הולנד, בלגיה רומניה, צרפת, איטליה וספרד. כאמור, הרשת ממשיכה במגמת התרחבות בינלאומית ולוקאלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails