יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

BOURJOIS PARIS – קולקציית Fantasy (חגים 2011)

כן אני יודעת, קוראים יקרים שלי, שאני נושאת עמי חוב ענק כלפיכם של סיקור השקת המותג בארץ (כולל המוצרים), אבל אני מבטיחה לעשות זאת בימים הקרובים. בינתיים, קבלו הצצה לקולקציית החגים של "בורז'ואה" לשנת 2011:

Model-shot

כיאה לתקופת החגים בקולקציית החגים של בורז'ואה, הנושאת את השם Fantasy ("פנטזיה"), בחרו ללכת על גליטרים, משחק בין גוונים בהירים מול כהים וגימורים רכים.

מה בקולקציה:

Eye pearls quintet in 4 color combinations – פלטת צלליות מינרליות אפויות, המתאימות לעיניים רגישות. חמשת הצלליות שבפלטה מגיעות בגימורים שונים, החל מגימור מאט ועד למבריק. הפלטות מוצעות בארבע וריאציות שונות: Creation, Illusion, Sublimation ו-Revelation.

NEW_EYE_PEARLS_61-creation NEW_EYE_PEARLS_62-illusion NEW_EYE_PEARLS_63-sublimation NEW_EYE_PEARLS_64-revelation

Professional double-tipped applicator – מברשת דו-צדדית לעיניים: צד אחד להנחת צלליות וצד שני לטשטוש עפרון עיניים.

DOUBLE-TIPPED-APPLICATOR

Effet Smoky glitter pencils – עפרונות עיניים מנצנצים בארבעה גוונים: Sparkling granite, Sparkling mocha, Sparkling navy ו- Sparkling emerald.

Effet-smoky-glitter

בנוסף למוצרים החדשים הללו, ניתן למצוא בקולקציה גם כמה מוצרים שכבר קיימים בליין של המותג, ביניהם כאלו שהושקו רק לאחרונה, כמו הגרסה השחורה מאד למסקרה Volumizer (בתמונה למטה, שניה מימין).

mascaras-holiday-2011

גם בגזרת השפתיים והציפורניים אין ממש חדש בקולקציה הנוכחית, אבל היא כוללת את השפתון Sweet Kiss בגוון Pink Innocence והלק So lacquer natural shine בגוון Ultra Blue Asphalte, שיצאו בקולקציית האביב/קיץ של המותג.

nailpolish-lipstick

הקולקציה צפויה לעלות על המדפים (בחו"ל) במהלך נובמבר 2011. אני מקווה שכולה, או לפחות חלקה הגדול (בעיקר הצלליות), יגיע גם אלינו בקרוב.

תגובה 1:

  1. קולקציה חורפית ויפה. מחכה למבצעים, הם די יקרים, המוצרים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails