יום שישי, 14 באוקטובר 2011

YSL רוצה לתפוס מקום מרכזי בשוק מוצרי הטיפוח לעור

146884_1318596644

אחרי שבשנתיים האחרונות עבדו באיב סאן לורן בצמוד לחברת האם שלהם – לוריאל, כדי להתמקצע בתחום טיפוח העור, הם מוכנים כעת להפוך לשחקן מפתח בתחום. למרות שהם כבר מחזיקים בליין מוצרי טיפוח משלהם, נראה שהם רוצים שאנחנו, כלקוחות, נהיה נאמנים לו לפחות כמו למוצר המנצח שלהם- הטוש אקלה.

כעת, לקראת השקתה של סדרת מוצרי טיפוח חדשה לעור, מאמינים בחברה, כי זו תהווה ציון דרך לפריצה הגדולה של איב סאן לורן בתחום. לדבריהם, הסדרה החדשה מבוססת על טכנולוגיה חדשנית ממעבדות המחקר של לוריאל, כזו שטרם נעשה בה שימוש ביישום על-פני העור.

הסדרה, הנושאת את השם Forever Youth Liberator, מבוססת על גליקוביולוגי (משהו שקשור למדעי הרב-סוכריים, שזה סוג מסויים של פחמימות...) ולתגלית לפיה ככל שהגיל עולה כמות הגליקנים (אותם רב-סוכריים) בעור פוחתת, מה שלמעשה גורם לעיכוב ההתחדשות של העור.

146885_1318596683

כדי לגבש את ליין המוצרים בסדרה, לוריאל פיתחה פטנט משולש של גליקנים סינתטיים, המכונים גליקנקטיפ (Glycanactif), שכנראה מסייעים לשפר את התקשורת הבין-תאית, לבנות מחדש את רקמות העור ולחדש את השכבה שבין הדרמיס לאפידרמיס, ובכך להקטין את הופעת הסימנים השכיחים ביותר של הזדקנות העור.

הסדרה החדשה תושק בינואר 2012 - תחילה באירופה ויפן וחודשיים מאוחר יותר בארה"ב, והיא תכלול סרום (מוצר הדגל שלה), מוס לניקוי העור, תחליב פנים, קרם פנים, קרם עשיר, קרם עיניים וקרם ותחליב עם SPF15.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails