יום חמישי, 20 באוקטובר 2011

נקודת ה-G של GUERLAIN

MANNEQUIN DP_GUERLAIN

נראה שגרלן העלו את הרף גבוה מאד בכל מה שקשור למסקרות, עם ההשקה המתוכננת של המסקרה החדשה והמדהימה שלהם - Noir G De Guerlain.

אם אתן מחובבות המותג, אתן בוודאי זוכרות את ההדים שעורר השפתון Rouge G עם השקתו ב-2009 – אותו שפתון שהגיע באריזה מבריקה ומלוטשת עם מראה מובנית בתוכו. כעת, מגיעה המסקרה Noir G, שמבוססת על אותו עקרון של מראה מובנית בתוך המסקרה, הנשלפת על-ידי פעולת הקלקה ומשיכה. לאחר מכן, סיבוב קטן מגלה את מברשת המסקרה. אבל החלק הטוב ביותר כאן, הוא שהאריזה ניתנת למילוי מחדש (refillable), כך שבעצם אחרי שהמסקרה נגמרת אפשר לקנות רק את מילוי שלה ולהשתמש באותה האריזה של המסקרה הקודמת.

Guerlain new mascara 2012guerlainmascLe Rouge G Lipsticks 2ההשראה – שפתון Rouge G

הפורמולה של המסקרה החדשה מכילה פיגמנט שחור טהור ביותר, היא מעט מבריקה יותר ומעניקה נפח משמעותי לריסים. בנוסף, כמו שזה בדרך-כלל אופייני לגרלן, יש פה גם הפתעה קטנה – המסקרה מגיעה עם ניחוח אישי לה, הנושא תווים של אפרסק, ירק פריך, ורד, יסמין, לבנה ומאסק לבן. תודו שזה מרגש, במיוחד אם אתן לא סובלות מעיניים רגישות לחומרי בישום...

Guerlain Noir G Mascara

ועכשיו לחלק העצוב של הפוסט: המסקרה Noir G De Guerlain אמורה לעלות על המדפים רק בפברואר 2012 – שזה אומר שצריך לחכות לה כמעט ארבעה חודשים !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails