יום שני, 9 בינואר 2012

רק ליידע אתכם ש...

DaphneGuinness-Beauty-72

החל מסוף השבוע האחרון עלתה על המדפים בארץ קולקציית דפני גינס ל-MAC. כזכור, מדובר בקולקציה הכוללת פיגמנטים (100 ₪), שפתונים עמידים (99 ₪), ליפגלוסים (105 ₪), עפרונות עיניים (89 ₪), עפרון גבות (92 ₪), רביעיית צלליות (221 ₪), סמקים (139 ₪) ולקים (59 ₪). חלק מהמוצרים מושקים במהדורה מוגבלת, חלקם ממוחזרים מקולקציות קודמות וחלקם נמצאים כבר בליין הקבוע של המותג.

Daphne2

לצערי, טרם היה לי העונג להתרשם מהקולקציה מקרוב, אבל חייבת לציין שאני די מופתעת מהגוונים והמרקמים של המוצרים. אמנם הגוונים הללו ממש לטעמי ומאד לבישים, אבל הייתי מצפה למשהו קצת יוצא דופן ממישהי הנחשבת לדמות ססגונית ואייקונית אופנה בפני עצמה- במיוחד לאור העובדה שלדברי גינס, הקולקציה מורכבת מ"הסיפורים והדברים שהשפיעו על חייה"...

סווטשים של הקולקציה ניתן לראות כאן.

3 תגובות:

  1. חייבת לציין שדגמתי את הקולקציה וממש לא נפלתי.
    הפיגמנטים היו נראים לי בפרסומים מעלפים, ובחנות התאכזבתי מאוד. לא משהו שלא ראינו בעבר בצלליות אחרות..
    הסומק נחמד ונרכש אחד, והגלוסים במרקם שאני מאוד אוהבת אז נרכש גם אחד (הכהה מביניהם..)

    הם יכלו להתאמץ קצת יותר..

    אגב, יש לך מושג מה קורה עם הקולקציה שהיתה אמורה להחזיר לנו את ה'סטרדה' ?

    השבמחק
  2. היי חן, גם אני לא התלהבתי כל-כך מהסווטשים שראיתי ברשת. כמו שכתבתי בפוסט, ציפיתי למשהו מסעיר יותר...
    בקשר לסומק סטרדה - הוא כלול בקולקציית גארת' פיו (http://thebeautynews.blogspot.com/2011/10/mac-gareth-pugh-2011.html). השאלה היא רק מתי היא תגיע אלינו. אגב, קחי בחשבון, שהמוצרים בקולקציה הזו יהיו קצת יותר יקרים מהרגיל.

    השבמחק
  3. תודה לבנת,
    בגלל שראיתי שתאריך ההשקה בארה"ב בנובמבר התחלתי קצת להלחץ שדילגו עלינו..
    האמת שמהקולקציה ההיא שמתי עין על קצת יותר דברים, אם לא תהיה ברירה, נשלם את המחיר כמו שהוא.. אני מניחה שלא תהיה גם הנחת מאפר הפעם.. :(

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails