יום שבת, 28 בינואר 2012

GUERLAIN – קולקציית Shine Automatique

בחודש מרץ הקרוב ישיקו בגרלן את Shine Automatique - קולקציית שפתונים חדשה בסדרת Rouge Automatique, הכוללת כמה גוונים חדשים בעלי מרקמים שונים מעט ממה שהיו עד כה בסדרה זו.

השפתונים בקולקציה החדשה הינם בעלי כיסוי קליל יותר, שקוף יותר ומבריק יותר. בנוסף, בהתאם לטרנד השולט לאחרונה, הם גם הרבה יותר לחותיים ובעלי תכונות באלם לשפתיים. הפורמולה מועשרת בחלקיקי פנינים המעניקים לשפתון את הברק וכן בסוג מסויים של פיגמנטים הנקראים "קריסטל" והם אלו שמבטיחים שגוון השפתון ישמור על צבעו הטהור גם על השפתיים.

הקולקציה מחולקת לארבע קבוצות גוונים:

אדום:
121 Rouge D'Enfer – אדום קלאסי
221 Rouge De Damas – אדום עם נצנצים כסופים

כתום:
240 Pampelune – קורל בוהק
140 Mitsuko – כתום-אדמדם מבריק

ורוד:
164 Chamade – ורוד חם עם נצנצים
263 A La Parisienne – ורוד כהה עם ברק רטוב
264 Rose Pompon – סגול שזיף שקוף עם ברק מוזהב

בז':
104 Jicky – גון שקוף עם נצנצים חומים ניגודיים
202 Mi-Mai – קרם מתקתק עם ברק מוזהב

6 תגובות:

  1. אני בכלל לא חובבת שפתונים.אני בכלל לא חובבת שפתונים.אני בכלל לא חובבת שפתונים.אני בכלל לא חובבת שפתונים.אני בכלל לא חובבת שפתונים.אני בכלל לא חובבת שפתונים.אני בכלל לא חובבת שפתונים.אני בכלל לא חובבת שפתונים.אני בכלל לא חובבת שפתונים.אני בכלל לא חובבת שפתונים....

    השבמחק
    תשובות
    1. מה כפרה נתקע לך הדיסק על ריפיט

      מחק
    2. חחח... חן, נראה לי שאת מנסה להגיד לנו משהו או שאני טועה?
      :)

      מחק
  2. כשהיה המבצע במשביר, לא לקחתי אף אחד, כל מה שנשאר היה מעד שמרני/סולידי בעיניי. המהממים מעלה - אקח לי את כולם בבקשה, אחד אחד עם נצנצים או בלי

    השבמחק
  3. וואו נראים מהממים!!!!!!!!!!!!!1הם הגיעו כבר לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לימור, כמו שכתבתי בתחילת הפוסט - גרלן תשיק את השפתונים רק בתחילת מרץ 2012, כך שאין מצב שהם כבר בארץ.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails