יום שני, 28 במאי 2012

והזוכים הם... (2)

אם אנחנו כבר בענייני זכיות, אז לפני כמה ימים התקיים לו אירוע קהילת מוצר השנה לשנת 2012.

resize_image

מדובר באירוע שנערך כל שנה, שבמהלכו מוענקים פרסים למוצרים חדשנים מצטיינים בתחומים שונים. המוצרים המתמודדים על תואר "מוצר השנה" נבחנים קודם על-ידי צוות מקצועי בראשותו של פרופ' יעקב הורניק מאוניברסיטת ת"א ולאחר כן הם עוברים לבחינה של למעלה מ-2,000 צרכנים שמדרגים את המוצרים על-פי שביעות הרצון שלהם מהם.

בחרתי לציין בפניכם 5 מוצרים מתוך רשימת הזוכים השנה- כולם, כמובן, שייכים לתחום היופי והטיפוח:

Silkn SensEpil
ה"סילקן סנסאפיל" הינו מכשיר חדשני, מבוסס טכנולוגיית אור, המאפשר להסיר בבית שיער באזורים שונים בגוף. תהליך השימוש בו הינו קל, פשוט ובטיחותי והוא ניתן לשימוש בכל האזורים בגוף. האנרגיה האופטית המופקת על-ידי המכשיר נספגת על-ידי זקיק השערה, מחממת אותו ומונעת את צמיחתו בעתיד. בנוסף, המכשיר מתאים לשימוש לקשת רחבה של גווני עור (למעט עור כהה מאד). לשם כך הוא מצוייד בחיישן גוון עור אינטגרלי. הטיפול אמנם לא אורך זמן רב, אבל מה שחשוב הוא שאפשר לעשות אותו בבית, בשעות הפנאי שלנו, אפילו תוך כדי צפייה בטלוויזיה...

קרם רב שימושי ניוטרוג'ינה
קרם רב תכליתי לגוף ולפנים, המסייע להרגעת העור. הקרם הינו בעל מרקם עשיר אבל נספג במהירות, ללא תחושת דביקות. העור מקבל רכות ורעננות, הודות לקרם שמספק לו לחות והגנה פעילה למשך 24 שעות.

------~1

סדרת clineral של אהבה וטבע
סדרת הדרמו-קוסמטיקה "קלינרל", שנוצרה בשיתוף פעולה של חברת AHAVA וחברת "טבע", הינה סדרה המכילה תכשירי ניקוי לעור וקרמים טיפוליים, המבוססים על תמציות המינרלים והבוץ הייחודיים מאזור ים המלח. הסדרה מיועדת בעיקר לגברים, נשים וילדים, הסובלים מבעיות עור שונות והמוצרים בה הינם בעלי מרקם נעים, ספיגה טובה ונטולי בושם.
הסדרה מהווה מוצר משלים לטיפול תרופתי ומאפשרת תחזוקה נכונה של העור (ליחוח, שימון והוספת מרכיבים מינרליים הכרחיים), כמו גם שיפור באיכות החיים (הרגעת העור, לשיכוך הסימפטומים ולשיפור מראה העור).

__THUM~2

קרם מייק אפ רבלון
מייקאפ קרם מטפח אנטי אייג'ינג, המתחבר ל-DNA בעור ומסייע לו במלחמתו בסימני הגיל והסביבה. הנוסחה הייחודית שלו מספקת הזנה ולחות אינטנסיבית יחד עם כיסוי מושלם לפגעי העור ותחושת קלילות ומוצקות.

סדרת טיפוח השיער סאיוס (syoss) של הנקל 
סדרת מוצרי טיפוח לשיער שפותחה ונבדקה על-ידי ספרים ומעצבי שיער מקצועיים. המוצרים בסדרה מכילים רכיבים יוקרתיים, המעניקים לשיער טיפוח יומיומי מושלם, כאילו הרגע יצאת מטיפול במספרה, רק במחיר זול יותר...

שפתוני לבלו מהסדרה הירוקה
את שפתוני הלבלו אני בטוחה שאין צורך להציג- הם מושלמים לטיפול בשפתיים יבשות וסדוקות ולשמירה על טיפוחן. הסדרה הירוקה של השפתונים מכילה רכיבים טבעיים, ללא חומרים משמרים, כגון שמן חוחובה וחמאת שיאה, והם בעלי SPF10 לשמירה מקרני השמש. הסדרה כוללת 3 מוצרים: לאבלו זית ולימון, לאבלו חלב ודבש ולאבלו מנטה ומינרלים.

פרטים נוספים על כלל המוצרים הזוכים ניתן למצוא באתר "מוצר השנה" ובדף הפייסבוק שלהם תוכלו לראות גם תמונות מהאירוע האחרון.


3 תגובות:

  1. אני לא מבינה איך הסילקין הזה זכה, הוא ממש גרוע... השתמשתי בו איזה תקופה והוא עשה לי ממש אדום בבית שחי!!

    השבמחק
  2. ואני לא מבינה איך הסאיוס זכה לי השמפו נגד הקשקשים עשה יותר ממה שהיה לי וגירודים בקרקפת בהחלט 60 שקל מבוזבזים לשמפו ומרכך בייחד.

    השבמחק
  3. בהחלט מאוד מסקרן אותי לדעת איך בוחרים את מוצר השנה.... תמיד זה סיקרן אותי.
    בקשר לסילקיו, אני לא מכירה את המכשיר הזה בכלל. זה פעם ראשונה שאני שומעת עליו :/ אני משתמשת במכשיר ביתי אחר שנקרא me של סינרון ומבחינתי הוא עושה את העבודה וכבר אחרי 6 טיפולים יש שינויים בשיער... אז הוא מכשיר מעולה מבחינתי.
    זה באמת הזוי שלא שמעתי על המכשיר הזה סילקין...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails