יום שישי, 18 במאי 2012

הכח המגנטי

Magenetic Force - Color Club

נכון, לכולנו יש ציפורנים, אבל יש בינינו כאלו שמקדישים להן יותר תשומת לב מאחרים ודואגים לקשט אותם במיטב הגוונים והקישוטים הטרנדיים שקיימים בעולם הציפורניים: בשנה האחרונה, למשל, ראינו ציפורניים בגוונים יוצאי דופן כמו צהוב וגרייז' (אפור-בז'), חותמות קישוט מיוחדות, מדבקות לציפורניים ואפילו היה לנו גם לק סדוק.

בימים אלו מושק בישראל טרנד חדש נוסף – טרנד המגנטים, שכבר הספיק להשתלט כמעט בכל העולם. את הבשורה מביא לארץ מותג הלקים האמריקאי "קולור-קלאב", שמשיק כאן את קולקציית Magnetic Force (כח מגנטי). מדובר בקולקציה הכוללת 6 לקים בעלי פורמולה מיוחדת המכילה בין השאר חלקיקים מגנטיים זעירים. באמצעות מגנט המצוי בתוך הפקק של בקבוק הלק, אותו מניחים מעל הציפורן, ניתן ליצור צורות תלת-מימדיות מיוחדות.

איך זה עובד בדיוק? פשוט מורחים לק בסיס על הציפורן, מעליו מורחים שכבה יפה ונדיבה של לק מגנטי. בעוד הלק לח ורטוב, יש להחזיק מעליו את הפקק עם המגנט למשך כ-10 שניות ומייד תופיע על הציפורן דוגמה מגניבה בצורה גלית. אגב, על הפקק עצמו ישנה מעין מחיצה מעוגלת, באמצעותה משעינים את הפקק על האצבע בסמוך לציפורן המשוחה בלק. באופן זה, ניתן לשמור על מרחק סביר משכבת הלק מבלי להרוס אותה. אגב, הכיוון בו מסובבים את הפקק משפיע על כיוון השדה המגנטי שנוצר ובהתאם לכך גם על העיצוב הסופי של הדוגמה הנוצרת על הציפורן. לאחר ייבוש מלא ומוחלט של הציפורניים, כדאי ורצוי להניח מעליהן גם שכבת טופ-קוט, שתגן על הלק ותאריך את העמידות שלו.

COLOR CLUV MAGENETIC

את קולקציית הלקים המגנטים של "קולור קלאב" תוכלו להשיג במרכזי הטיפוח המקצועיים ובסניפי רשת "נייל סטודיו" ברחבי הארץ, תמורת 65 ₪ לבקבוק (תכולה: 10 מ"ל).


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי
Bbeauty 


3 תגובות:

  1. נראה נהדר וראיתי גם בלייב על ציפרנייך, בכל הצבעים......

    השבמחק
  2. איזה רעיון מדליק!

    השבמחק
  3. תהרגו אותי, אבל לא מתחברת למראה הפסים על הציפורניים של הורעלתי/חסר לי סידן הזה..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails