יום חמישי, 10 במאי 2012

נסיעת מבחן: DIORSHOW NEW LOOK MASCARA

דיור השיקו לאחרונה גרסה חדשה למסקרה האייקונית שלהם ה-Diorshow, שהושקה לראשונה ב-2002. הגרסה החדשה מתהדרת בשם המחייב New Look ("מראה חדש") ובפורמולה מהפכנית, שלדברי המותג, יוצרת נפח רב-מיימדי ומראה דרמטי לריסים. בנוסף, הפורמולה מכילה סרום טיפולי לטיפוח הריסים ומברשת נאנו חדשה המאפשרת יישום קל ומדוייק.

לפני הכל, אני חייבת להתוודות: למרות ששמעתי וקראתי רבות על נפלאות המסקרות שבמשפחת ה"דיור שואו", זוהי הפעם הראשונה שאני מתנסית אישית באחת מהן.

המסקרה מגיעה באריזת קרטון כסופה, מטאלית-משהו (מה שהקשה מאד את הצילום שלה) והמסקרה עצמה מגיעה בצורת טיובה שחורה עם טבעת כסופה במרכזה עליה מופיע הלוגו המפורסם של המותג - מאד אלגנטי, מאד דיור.

בשונה מהמברשת המקורית של ה"דיור שואו", שהיתה גדולה ועבה, המברשת הנוכחית היא דקה יותר. למעשה, המברשת מחולקת לשני חלקים: החלק התחתון שלה מורכב מארבע שורות של "זיזים", שלדברי החברה מיועדים להעמיס את החומר על הריסים מהשורש ובו-בזמן להאריך אותם. החלק העליון והקטן יותר של המברשת מורכב מזיזים הרבה יותר קצרים וצפופים, שתפקידם לחדור אל המרווחים הקטנים ביותר שבין הריסים וללכוד כל אחד מהם.

מאחר והריסים שלי דלילים, בהירים ודיי ישרים, אני מעדיפה מסקרה שתיתן להם נוכחות משמעותית. זאת אומרת, שבמסקרה אחת אקבל את "כל החבילה" – גם עיבוי, גם הארכה וגם עיגול. בדיוק בשל כך אני אישית, מעדיפה מברשות עבות וגדולות על קטנות ודקות, אפילו אם המחיר הוא הסתכנות בללכלך את העפעף בחומר מיותר...

חייבת לציין, שהייתי דיי סקפטית כשראיתי את המברשת החדשה של ה"דיור שואו" וחששתי שהיא לא תוכל "לספק את הסחורה". מכאן, אני אתן לתמונות לדבר בפני עצמן (רק תתעלמו, בבקשה, מכל ה"מפגעים הסביבתיים" ותתמקדו בריסים בלבד...):

ריסים ללא מסקרההריסים עם שכבה אחת של מסקרההריסים עם שתי שכבות מסקרה 

איך אמרו חכמים- "אל תשפטו ספר לפי הכריכה שלו"? אז הם בהחלט ידעו על מה הם מדברים... מודה שלא האמנתי שהמברשת הדקה תספק תוצאה כזו. אמנם, הריסים לא קיבלו עיבוי באופן יוצא דופן ממסקרות מעבות אחרות ואולי גם העיגול שלהם לא הכי מושלם, אבל אין ספק שהם קיבלו נוכחות יפה ומרשימה מאד.
מעצם עובייה הלא גדול של המברשת, השימוש במסקרה היה נוח ליישום וקל מאד להגיע לכל הריסים.

בנוסף, אני אוהבת מאד את הגוון השחור האינטנסיבי של המסקרה, כמו גם את העובדה שהמסקרה מתקבעת (מתייבשת) במהירות ולא נמרחת. יחד עם זאת, היא ניתנת להסרה בקלות באמצעות מים חמים ומסיר איפור רגיל.

הנקודה הכואבת היחידה שמצאתי במסקרה הוא המחיר שלה שעומד על 184 ₪ (תכולה: 10 מ"ל) - מחיר לא זול, במיוחד לאור העובדה שקיימות בשוק מסקרות בעלות ביצועים דומים ו/או אפילו משופרים במחיר זול יותר. אבל אתם יודעים איך זה: גם פיאט וגם מרצדס יכולים להסיע אתכן לכל מקום, השאלה במי מהם הייתן מעדיפות לנהוג וחשוב מכך – להראות...

אגב, המסקרה מוצעת גם בגוונים חום וכחול וניתן להשיגה ברשתות השיווק השונות ובחנויות מובחרות אחרות.


*הערה: המוצר נמסר לי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי, הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!


2 תגובות:

  1. אם לא התנסית בדיורשואו, זה מראה שיש לך שליטה עצמית. אני אוהדת עמוקות את דיור, לא זוכרת שלא הייתי מרוצה מאיזשהו פריט שלהם (אולי לא מהמחיר)
    I LOVE DIOR

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי זה בגלל שהייתי נאמנה במשך שנים למסקרה עם "אפקט הריסים המלאכותיים" של איב סאן לורן...
      אחר-כך עברתי למסקרות עממיות יותר, שכמו שכתבתי בפוסט, יש מביניהן רבות שעושות עבודה נפלאה ועם זאת יש הן בעלות תג מחיר זול ושווה לכל כיס.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails