יום שישי, 21 בדצמבר 2012

DIOR – חדש, חדיש ומחודש (אביב 2013)

מלבד קולקציית האיפור המדהימה שלה לאביב 2013, תשיק דיור גם כמה מוצרים חדשים ומחודשים, כשבמרכזם פיתוח חדש בתחום חקר טיפוח העור, שיושק בינואר 2013 במסגרת ההשקה המחודשת של סדרת Capture Totale.


הפורמולה החדשה כוללת מולקולה בשם Secale-C, שפותחה על-בסיס מחקרים בתאי גזע במעבדות הבית של דיור. לדברי המותג, מולקולה זו מבוססת על תמצית גרגר, המתמקדת בשכבות העמוקות ביותר של האפידרמיס, מחזקת את כח ההתחדשות של התאים ובונה מחדש את ה"תפרים הביולוגיים" ביניהם.
ההשקה המחודשת של סדרת ה-Capture Totale כוללת קרם יום, סרום וקרם עיניים, שיגיעו מאוחסנים בתוך אריזה של "קופסת תכשיטים" עם מכסה מוזהב ולחצן סגירה.

ואיך אפשר גם בלי BB קרם? כמובן שלא! אז בינואר הקרוב סדרת ה- Diorskin Nude תקבל בברכה את ה-BB קרם הראשון שלה, שיגיע בשלושה גוונים שונים.


בגזרת האיפור, האביב של דיור הולך להיות צבעוני לגמרי עם חידושים בתחום, הכוללים שיפוץ ליין הגלוסים Dior Addict, מסקרה חדשה בסדרת DiorShow ולראשונה בתולדות המותג גם סדרה של צלליות בודדות:

במהלך מרץ 2013, סדרת הליפגלוסים Dior Addict Gloss תחליף את סדרת Dior Addict Ultragloss עם לא פחות מ-43 גוונים, מתוכם 24 יהיו בליין הקבוע. הגלוסים, שכוללים מיקרו-חלקיקים של זכוכית מקוטבת המשקפים את האור ומגבירים את הברק, יוצעו בשלושה גימורים שונים: שימר, פנינה וטהור.
אגב, את קמפיין הפרסום של הסדרה תוביל הדוגמנית ההולנדית דפני גרונוולד ההורסת, שמובילה גם את קמפיין הבישום של המותג (בתמונה למטה).

דפני גרונוולד

בפברואר 2013 תצטרף לסדרת ה-DiorShow מסקרה חדשה בשם Iconic Overcurl. כפי ששמה מעיד עליה, המסקרה נועדה להעניק בעיקר עיגול מושלם לריסים (אבל גם נפח) והיא תעשה זאת הודות למברשת המעוגלת שלה ולפורמולה המכילה שעוות ושמנים למיניהם.


יחד עם המסקרה יושק גם ליין הצלליות הבודדות הראשון של המותג, שנוצר על-ידי מנהל האיפור הקריאטיבי של המותג, טיין. הליין כולל 18 גוונים שונים.


מקור

בתחום הבישום, תצרף החברה בושם גברי חדש (או דה טואלט) לסדרת Dior Homme Cologne. הניחוח החדש שיושק במרץ 2013, נוצר בהשראת הריביירה הצרפתית והוא כולל תווים של ברגמונט, פריחת אשכולית ומאסק לבן.


בינתיים, גם Miss Dior מקבלת ניחוח חדש בסדרה (או דה טואלט), השומר על אקורד השיפרה המקורי ומקבל פן פרחוני חדש עם תמציות של תפוז דם, ניירולי וורדים.
לצד הניחוח החדש יושק גם ליין מוצרי טיפוח לגוף של "מיס דיור" באריזות לבנות אטומות בסגנון וינטאג'.

מודה שעכשיו יש לי סיבה נוספת, מלבד קור האימים ששורר כעת, לחכות בשקיקה לאביב הקרוב...

2 תגובות:

  1. אם כך יש למה לצפות.
    אני כבר שמתי עייני על הצללית הסגולה, המסקרה וה BB בע"פ, כי אני לא מעזה כבר להוסיף לרשימה

    השבמחק
  2. הצלליות הבודדות נראות כמו משהו ששווה לחכות לו. מוזר שדיור אומרים שזה לראשונה בתולדות המותג. יש לי כמה צלליות בודדות שלהם והם אפילו לא מאוד ישנות. יש מבחר יפה גם בסטרוברי: http://il.strawberrynet.com/makeup/christian-dior/?LineId=3263#DETAIL

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails