יום שלישי, 1 בינואר 2013

Bobbi Brown – קולקציית Pink & Red (וולנטיין 2013)

מסתבר שהמאפרת בובי בראון אוהבת מאד את שילוב הצבעים ורוד ואדום ורואה בם משהו מאד מודרני, עד כדי כך שהיא בחרה בהם להרכיב את הקולקציה הנוכחית שמוקדשת ליום האהבה.


בקולקציה:

Sheer Color Cheek Tints (מהדורה מוגבלת) – סומק קרמי המעניק מראה בריא וטבעי. הסומק בעל פורמולה קלילה ושקופה, הניתנת לטשטוש בקלות ובאחידות על-גבי עור הפנים. אריזת המוצר מאפשרת לשאת אותו בקלות בתיק.
מוצע בשני גוונים:
Sheer Pink (ורוד) ו-Sheer Cherry (אדום דובדבן).


Creamy Matte Lip Color (מהדורה מוגבלת) – שפתונים בגימור מאט, בעלי פורמולה המשלבת מראה קלאסי של שפתיים בגימור מאט עם "לבישות" מדהימה. השפתונים במרקם קרמי, עשירים בלחות ובפיגמנט, מחליקים בקלות ומעניקים תחושה קלילה על השפתיים. בנוסף, השפתונים עמידים עד ל-8 שעות.
מוצע בשני גוונים:
Hot (גוון חדש) ו- Heart.


Sheer Lip Gloss (מהדורה מוגבלת) – ליפגלוסים בעלי גימור שקוף, ההופכים בקלות כל גוון נועז ל"לביש" ומיועדים לנפח את השפתיים. את הליפגלוס ניתן להניח כמו שהוא על השפתיים או מעל שפתון כדי להעצים את הברק שלו.
מוצע בשני גוונים:
Cherry (חדש – אדמדם) ו- Pretty in Pink (ורוד).


Nail Polishes (מהדורה מוגבלת) – לקים להשלמת המראה.
מוצעים בשני גוונים חדשים:
Pink Valentine (ורוד) ו- Valentine Red (אדום).


למרות שהמועד הרשמי להשקת הקולקציה הוא ינואר 2013, כבר לקראת סוף דצמבר 2012 היא הוצגה בדוכני המותג בבתי הכלבו הגדולים בארה"ב. אגב, לתשומת ליבכן - הסומק האדמדם שבקולקציה הפך מהר מאד להיות Sold Out (שלא תגידו שלא הוזהרתן מראש...).

3 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails