יום רביעי, 31 ביולי 2013

נסיעת מבחן: מרצדס בנץ

לא, אין פה שום טעות, הגעתם לבלוג הנכון!

המותג הגרמני "מרצדס בנץ" אמנם ידוע בעיקר בזכות יצור מכוניות היוקרה שלו, אבל מסתבר שלא רק... השבוע הוא השיק בארץ גם בושם חדש לגברים, הנושא את שם המותג עצמו - Mercedes Benz, פשוטו כמשמעו.


זהו הבושם הראשון שמשיק המותג והוא בעל ניחוח המשלב תווים עציים עם רעננות של פרחים – ריח תוסס, סקסי וגברי מאד, הלוכד בצורה מושלמת את רוח המותג היוקרתי וקהל הצרכנים שלו. בדיוק כמו הגבר ההורס שמככב בקמפיין המלווה את הבושם:




על הרכבו של הניחוח אחראי לא אחר מאשר הבשם המהולל אוליבר קרספ, שחתום על למעלה מ-50 בשמים מפורסמים וידועים שהוציא תחת ידו. בבושם של מרצדס הוא רקח  תערובת של תווים רעננים ופיקנטיים אבל גם עציים וגבריים ויצר ניחוח שיש בו רעננות קייצית אבל גם קצת תחושת עומק סתווית.

בין התווים הפותחים של הניחוח המושך והמתוחכם הזה, ניתן למצוא ברגמונט קליברי, תמצית לימון אמלפי, מלפפון ומנדרינה איטלקית. ליבו של הניחוח כולל תווים חמים ומתובלים של פלפל בורבון, אגוז מוסקט, סיגלית ושרף חלבונה. בסיסו של הניחוח מציע גימור קריר ומתובל של ארז אמריקאי, אמברוקס ופטצ'ולי.

כיאה למותג, היוקרתיות ניכרת גם בעיצוב המלוטש של בקבוק הבושם עצמו. בקבוק גברי בעיצוב מודרני ואלגנטי, עם סמל הכוכב המפורסם של המותג, הן בבסיסו והן על-גבי המכסה השחור כסוף של הבקבוק, שמזכיר בצורתו צמיג של מכונית. פשוט מושלם!



אז אולי אנחנו לא כולנו יכולות לקנות לגבר שלנו מכונית מרצדס כמתנה, אבל ללא ספק הבושם הזה יכול להוות מתנה מושלמת לא פחות עבורו ולמען האמת, גם עבורנו – אני, למשל, לא מפסיקה להסניף את בעלי מאז שהוא משתמש בבושם הזה. משום מה, יש לי גם הרגשה שכאשר הבן החייל שלי יגיע הביתה בסופה"ש, הוא ינכס לעצמו לא רק את מפתחות הרכב של בעלי...

הבושם "מרצדס בנץ" מוצע בשני גדלים 120 מ"ל ו-75 מ"ל וניתן להשיגו ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן ברחבי הארץ. לרגל ההשקה, הוא מוצע במחיר מיוחד של 261 ₪ (במקום 435 ₪) ו-199 ₪ (במקום 332 ₪) בהתאמה.

2 תגובות:

  1. חחח מוכר, בן הזקונים מנכס לעצמו כבר מזמן את הבשמים של השותף, שנאלץ ללכת לחדר שלו לפעמים כשאחד מהבשמים האהובים עליו "נעלם"

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע שהתופעה מוכרת ושאנחנו לא סובלים ממנה לבד :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails