יום שלישי, 9 ביולי 2013

Clinique All About Eyes Collection (סתיו 2013)

במהלך החודש הבא תשיק קליניק שני מוצרים חדשים בקטגוריית העיניים: All About Shadow (צלליות) ו- All About Shadow Primer for Eyes (פריימר לצלליות).



לדברי החברה, שני המוצרים הללו מהווים את כל מה שצריך כדי ליצור מראה עיניים אינטנסיבי, צבעוני ועמיד לזמן ארוך. בכלל, נראה שבמותג מעודדים אותנו ללבוש גוונים נועזים יותר ו/או קונטרסטיים ואפילו ליצור משחק ביניהם – הכל מותר ואפשרי!

Clinique All About Shadow – הצלליות בסדרה זו מגיעות במספר אפשרויות: בודדות, צמדים או רביעיות, בגימור מאט או מבריק. הצלליות שבצמדים וברביעיות מגיעות בשילובי גוונים הרמוניים ו/או מאותן משפחות צבעים. פורמולת הצלליות הינה קרמית ועשירה בפיגמנט. האריזה הינה בגוון כסוף והיא כוללות מראה פנימית ואפליקטור מתאים.


כדי להפוך את הצלליות לעמידות אפילו יותר, מציעים בחברה את All About Shadow Primer for Eyes – פריימר המבטיח עמידות ארוכת טווח של עד ל-12 שעות לפחות. בנוסף, הוא מפחית את הסיכוי להצטברות הצללית בקפל העפעף ומעניק מראה חלק ורענן לאיפור המונח עליו. למעשה, ניתן להשתמש בפריימר לבדו, בפני עצמו, מאחר והוא מגיע בארבעה גוונים שונים: Very Fair (בהיר מאד), Moderately Fair (בהיר מתון), Medium (בינוני) ו- Deep (כהה).

כאמור, המוצרים הללו עתידיים לעלות על המדפים (בחו"ל) במהלך חודש אוגוסט 2013. כחודש לאחר מכן ישיק המותג מספר מוצרים נוספים, ביניהם עפרונות עיניים למראה מעושן, ויטמין C לשפתיים חלקות, גוונים חדשים של שפתונים ועוד – אבל על כל זה יגיע פוסט נפרד בהמשך.



4 תגובות:

  1. הצ'אבי לעיניים מסקרן. באיזה גוונים יושק?

    השבמחק
  2. כמה יופי! יהיה לי נורא קשה להתאפק :(

    השבמחק
  3. סוף סוף קליניק מתחדשת בקטגורית האיפור..הגיע הזמן.לא זכור לי היכן קראתי אודות הצ'אבי לעיניים..שהוא לא הכי עמיד.
    מדי פעם המוצר הזה מופיע בסטרוברי אך נעלם בהמהרה....

    השבמחק
  4. תארזי לי הכל - גוונים מעלפים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails