יום שישי, 21 בפברואר 2014

ריאן ריינולדס הוא הפנים החדשות של לוריאל פריז

מסתבר שריאן ריינולדס ובלייק לייבלי הם לא רק סתם עוד זוג הוליוודי יפייפה. היום התבשרנו, כי ריינולדס צעד בעקבות רעייתו והצטרף לנבחרת שגרירי היופי של לוריאל פריז, מספר חודשים אחריה. כעת השניים מהווים, למעשה, את הזוג הראשון אי-פעם בתולדות המותג שמשמשים בתפקיד זה.


ריינולדס בן ה-37 יוביל את הקמפיין ל- Men Expert - ליין מוצרי טיפוח המיועד לגברים בלבד, שיחגוג מאוחר יותר השנה 10 שנים לקיומו. הליין כולל בין השאר קרם לחות לפנים, פילינג, סבון פנים ועוד. "זהו כבוד גדול עבורי ואני נרגש מאד להצטרף ל- Men Expert – מותג המייצג את מהות המודרניות, אדג'יות וטכנולוגיה. אני אוהב את הכח המניע אותו לספק את המוצרים הטובים ביותר לגברים כמוני, שתמיד עושים 1000 דברים באותו הזמן," הוא אומר.

בלוריאל מודים, שלריינולדס יש את כל התכונות המתאימות לשמש בתפקיד השגריר: "הוא ההתגלמות המושלמת של האדם בן-זמננו: אמיתי, חסר מעצורים, חזק ובעל עוצמה באופן מקסים. הוא מוכשר באופן בלתי רגיל, הוא שחקן נלהב ונדיב – התאמה מושלמת עבור ליין Men Expert." עם זה אנחנו בהחלט לא יכולים להתווכח! אגב, ריינולדס אינו הגבר היחיד בנבחרת שגרירי היופי של לוריאל. כזכור, בין שורותיה נמצאים זה מכבר יו לורי, פטריק דמסי (ד"ר מק'דרימי ההורס), ג'רארד בטלר ואחרים.


בינתיים כבר שוחררה סדרה של תמונות מהקמפיין שצולם על-ידי הצלם המפורסם קנת ווילארד, חלקן בשחור לבן וחלקן צבעוניות, ובהן נראה ריינולדס בעל המראה המחוספס ומבנה הגוף השרירי בסצינות אפלוליות וגם רומנטיות, כיאה לכוכב קולנוע בעל קריירה מרשימה. סביר להניח, שגם הניסיון שלו כפרזנטור לשעבר של בשמי הוגו בוס סייע לו לא מעט כאן.








עכשיו רק נשאר לקוות שאולי נזכה לראות בעתיד הקרוב את ריאן ובלייק באיזה קמפיין משותף.


*הפוסט נכתב על-ידי במקור לפורטל היופי
Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails