יום רביעי, 26 בפברואר 2014

Sephora Divergent Collection (אביב 2014)

לקראת עלייתו של אחד מהסרטים המסקרנים של השנה - "מפוצלים" (Divergent), משיקה רשת ספורה קולקציית איפור מיוחדת במהדורה מוגבלת, המוקדשת לו ונושאת את שמו.


הסרט "מפוצלים" אמור לעלות על האקרנים ב-21 למרץ (בארה"ב) והוא מבוסס על רומן הביכורים של הסופרת האמריקנית ורוניקה רות. בסמוך לכך תשיק רשת ספורה את הקולקציה, שאם אינני טועה מהווה למעשה את שיתוף הפעולה הראשון שלה עם סרט קולנוע. בספורה מסבירים זאת בעובדה ש"סיפור העלילה עוסק בגילוי ובעוצמה נשית ויש פה קווים מקבילים עם היעוד וה-DNA של החברה."

הפריט המרכזי והמדהים ביותר בקולקציה הוא Sephora Divergent Multi-Piece Collector’s Kit (59.50$) – ערכה המורכבת משלוש פלטות של צלליות, פלטת סמקים וארבעה ליפגלוסים. כל פלטת צלליות מורכבת מארבע צלליות עשירות בפיגמנט ועוד צללית מבריקה בעלת פורמולה שניתנת לשימוש יבש/רטוב.


עוד בקולקציה:

Sephora Divergent Multi-Piece Collector’s Palette (32.50$) – פלטה קטנה הכוללת שלוש צלליות עשירות בפיגמנט, סומק, ברונזר וליפגלוס.


Sephora Divergent 7-Piece Nail Art Kit (27.50$) – ערכה לחובבות אמנות הציפורניים, הכוללת חמישה לקים עמידים לאורך זמן, לק אחד שקוף עשיר בברק ושש דוגמאות שונות של קעקועים לציפורניים.


כאמור, הקולקציה תהיה זמינה בסניפי רשת ספורה, החל מה-21 במרץ – המועד בו יעלה הסרט לאקרנים, וקצת קודם לכן באתר הרשת. בינתיים קבלו הצצה לטריילר של הסרט:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails