יום רביעי, 7 במאי 2014

ג'ורג'יה מיי ג'אגר – הפנים החדשות של הבושם אנג'ל

עכשיו זה כבר רשמי! אחרי גל של שמועות שהציף לאחרונה את הרשת, התבשרנו בתחילת השבוע, שהדוגמנית היפה ג'ורג'יה מיי ג'אגר, נבחרה לפנים החדשות של הבושם האייקוני "אנג'ל" מבית טיירי מוגלר. עצות טובות והדרכה לגבי התפקיד החדש שלה, היא בוודאי תוכל לקבל בבית מאימה, דוגמנית העל ג'רי הול, ששימשה באותו תפקיד לפני 19 שנה בדיוק.


ג'ורג'יה בת ה-22 חלקה עם מעריציה את הידיעה המרגשת על תפקידה החדש, דרך חשבון הטוויטר שלה: "כל-כך גאה להיות הפנים החדשות של @טיירי_מוגלר אנג'ל, 20 שנה אחרי אמא שלי @ג'ריהול." גם בראיון ל-WWD היא לא הסתירה את התרגשותה מגודל המעמד: "אמא שלי היתה המוזה של מוגלר והופיעה באופן קבוע בתצוגות האופנה שלו בפריז. יש לי זכרונות כל-כך נפלאים מהבושם וממעורבותה של אימי עם המותג מוגלר. זו הרגשה מאד מיוחדת עבורי ללכת בעקבותיה."


ג'רי הול בסרטון פרסומת לבושם אנג'ל מ-1993

למרות גילה הצעיר, ג'ורג'יה נחשבת לאייקון אופנה מובילה ותמונותיה מקשטות שערי מגזינים מהמובילים בעולם. בנוסף, היא משמשת כפנים של מותג האיפור הבריטי "רימל" ואף הובילה בעבר קמפיין ענק למותג הג'ינסים "הדסון".

בבית הבישום "קלרינס", מי שמחזיקים בניחוח "אנג'ל", שמחים מאד לקבל לחיקם את הפרזנטורית החדשה: "במהלך 20 השנים האחרונות, אנג'ל הפך להיות בושם אייקוני מוביל, בין עשרת הבשמים הנמכרים ביותר בעולם. היום אנו רוצים להציע לאנג'ל מוזה שראויה לנועזות ולתפארת שלו. ג'ורג'יה מיי ג'אגר היא אשה כריזמטית ואינטליגנטית, המשלבת זוהר מולד עם גישה רוקיסטית." בשימוש בביטויים "זוהר מולד" ו"גישה רוקיסטית", הם מתכוונים מן הסתם בהתאמה לאימה היפה של ג'ורג'יה ולאביה – מיק ג'אגר, סולן להקת "האבנים המתגלגלות".

הקמפיין לבושם בכיכובה של ג'ורג'יה יעלה כבר ביוני הקרוב והוא יכלול מודעות פרסום בעיתונות, סרטוני פרסומת בטלוויזיה ובאינטרנט וקמפיינים ממוקדים ברשתות החברתיות השונות. על צילום הקמפיין אחראי לא אחר מאשר הצלם הנודע והמוערך סולבה סנדסבו. כחלק מהצילומים לקמפיין, נצבעה ג'ורג'יה בצבע כחול וכוסתה בכמויות אדירות של נצנצים. אגב, הסלוגן שהוצמד לקמפיין הוא 'Beware of Angels' ("היזהרו ממלאכים").

הבושם "אנג'ל", הניחוח הראשון של בית האופנה הצרפתי "טיירי מוגלר", הושק לראשונה בשנת 1992 והיווה פריצת דרך בתחום הבישום, בעיקר בגלל צבעו הכחול והבקבוק המעוצב בצורת כוכב, שטרם נראה כמותו קודם לכן. גם הניחוח המתוק והעשיר שלו הורכב משילוב תווים יוצא דופן ונועז של וניל ושוקולד. אגב, יש לציין שהוא נחשב לניחוח "הגורמה האוריינטלי" הראשון בעולם הבישום.

במהלך השנים הוצאו לא פחות מ-26 גרסאות שונות ומיוחדות לבושם, חלקם הגדול במהדורה מוגבלת. ב-2012 השיק המותג מהדורה מיוחדת של הבושם לציון 20 שנה לקיומו.

חלק מהגרסאות שהושקו לבושם אנג'ל במהלך השנים

אנג'ל במהדורה מיוחדת לציון 20 שנות קיום (2012)

את הקמפיינים הראשונים לבושם צילם מוגלר בעצמו, כשעל הצילומים פיקח המנהל הקריאטיבי של המותג, כריסטוף דה לטיילד. קבלו הצצה לחלק מהקמפיינים הבלתי נשכחים שליוו את הבושם מאז היווסדו, עם כמה "סודות מאחורי הקלעים" שחושף לטיילד (ליחצו על התמונות להגדלה):

1992 – הקמפיין בכיכובה של אסטל לפבור
לפבור צולמה תלויה מקצהו של גורד שחקים במנטהן. "אני לא זוכר את הבניין, אבל זה היה באיזור הטיימס סקוואר. אסטל לבשה חליפה שחורה של מוגלר וצעיף כחול. המאבטחים באמריקה הרבה יותר נוקשים מאשר באירופה, כך שהייתי צריך להסיח את דעתם כל הזמן כדי שטיירי יוכל לצלם את אסטל קרוב יותר לקצה הבניין מאשר הם היו מאפשרים לנו."












1995 – הקמפיין בכיכובה של ג'רי הול
"צילמנו את זה ב'חולות הלבנים' בניו-מקסיקו. ככל הנראה, באותו הזמן ג'רי ביקרה את משפחתה בטקסס, כך שהיא אמרה לי: 'אני בינתיים אעשה כמה סידורים, רק תגיד לי איפה המלון נמצא. ביום הצילומים עצמו הופיעה לימוזינה לבנה ארוכה עם נהג שנראה כמו סרסור או משהו כזה, כולו לבוש לבן ועם מגפי קרוקודיל לבנים. ג'רי יצאה מהרכב עם תיק ויטון ענק מלא בהלבשה תחתונה שהביאה איתה. היא בילתה את הערבים שלה במדידות במלון קטן ומכוער באלאמו גורדו. זה היה מסוג הדברים שהיא עשתה."










1998 – הקמפיין בכיכובה של איימי ווסון
"הפעם הרעיון של טיירי היה שאיימי תראה כמו קריסטל חי, מוקף בקריסטלים. אז הוא בנה מעין קליידוסקופ, כך שזה היה נראה כאילו היא לכודה בפנים. היא באמת לא יכלה לזוז בתוך הקופסא. יצרן המחוכים המפורסם של טיירי, מר פרל, שעשה את כל הקמפיינים שלו ותצוגות האופנה, הכין את השמלה. זה היה מחוך הדוק ביותר, כשלובשים אותו בקושי אפשר לנשום, אז היינו צריכים לעשות הרבה הפסקות, אחרת אני לא יודע אם איימי היתה שורדת את החוויה."











2003 – הקמפיין בכיכובה של אנה מריה צ'ה
"טיירי דימיין סיפור של נערה שרוצה לברוח מהעולם הזה, שהיא איננה מרוצה ממנו, לכן היא בוחרת כמקלט גג של גורד שחקים. מה שרואים ברקע של תמונת הקמפיין הוא למעשה שילוב של טוקיו והונג קונג – היינו מאד מושפעים מהסרט 'בלייד ראנר'. צילמנו את זה באולם קולנוע שכור בפריז, כי לא הצלחנו למצוא סטודיו שיהיה מספיק גדול כדי להכיל את הגג המזוייף שבנינו עם כל התאורה מתחתיו. זה היה כל-כך חם, שכינינו אותו 'הטוסטר'. יכולנו להשאיר אותה על זה למשך 30 דקות בלבד, אחרת היא היתה נשרפת."










2006 – הקמפיין בכיכובה של ביאנקה בלטי
"טיירי דימיין מבוך של מראות שיכול להיות גם סוג של בריכת מים באותו הזמן, כך שבנינו את כל הסט בניו-יורק, באחד מהאולפנים הגדולים האלה ליד המזח ברחוב 16. היא לובשת את אותה השמלה שלבשה איימי ווסון באחד מהקמפיינים הקודמים, פרט לכך שהפכנו אותה לקלה יותר על-ידי הסרת חלק מהקריסטלים והפייטים. למעשה, אתה לא רואה אותה ישירות בתמונה, אלא רק את ההשתקפות שלה במראה. זה מה שטיירי היה מעוניין להציג בתמונה – נרקיסיזם."











2008 – הקמפיין בכיכובה של נעמי ווטס
"נפגשנו לתיאומים עם נעמי במילאנו, בחודש דצמבר לפני הצילומים. נסעתי לשם יחד עם מר פרל, כי הוא משוגע והוא עושה בממוצע 85 מדידות. ואז, כחודש לפני הצילומים, הייתי צריך לעשות תיאומים נוספים עם נעמי. הפעם היא היתה בניו-זילנד, אז טסתי לשם וגיליתי שהיא עלתה קצת במשקל. כשחזרתי לפריז, עדכנתי את מר פרל בכך, וכשחזרנו ללוס אנג'לס לצילומים, שוב זה קרה ונראה היה שהשמלה קצת קטנה על נעמי. היא מצידה לא אמרה דבר ואיך שהוא הצלחתנו להסתדר. כמה חודשים מאוחר יותר התברר לנו שהיא בעצם היתה בהריון במהלך הצילומים."









2011 – הקמפיין בכיכובה של אווה מנדז
"את המודעה צילמו בני הזוג ההולנדים אינז ואן למסווירד ו-וינוד מטדין בניו-יורק. אווה בכלל לא דומה לנעמי. נעמי היא שחקנית שגם עוסקת קצת בדוגמנות, ואילו אווה היא מקצוענית בפני עצמה עם ידע עצום כיצד היא צריכה להראות ומה הכי מתאים לה, כך שזה הולך ממש מהר עם אנשים מסוגה. בצילומים היא רקדה והיתה מאד אנרגטית בצורה יוצאת דופן. אנחנו כל-כך רגילים לצילומים שנמשכים ימים, אבל במקרה שלה סיימנו בתוך 3-4 שעות."



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails