יום שלישי, 20 במאי 2014

L’Oréal Paris משיקה אפליקציית איפור גאונית חדשה

במהלך פסטיבל הסרטים בקאן, חשף L’Oréal Paris, מותג האיפור הבינלאומי ונותן החסות הרשמית של האירוע, את "Makeup Genius" - אפליקציה חדשנית המאפשרת ללקוחות המותג לנסות את מוצרי הקוסמטיקה שלהם בזמן אמת לפני רכישתם.


יש לציין, כי כבר לפני כשנתיים השיקו לוריאל אפליקציית אייפון אחרת בשם "Color Genius", שאיפשרה למשתמשות להתאים את האיפור שלהן לבגדיהן ע"י צילום התלבושת שלהן בנייד בשלב ראשון, ולאחר מכן לקבל מהאפליקציה מיגוון הצעות למראות איפור מתאימים. כעת, האפליקציה החדשה שמשיק המותג, היא הרבה יותר מתוחכמת ומשתמשת בטכנולוגיית זיהוי פנים מיוחדת.

אפליקציית ה-"Makeup Genius" של לוריאל פריז, משתמשת במצלמה הקדמית של הטלפונים החכמים והטאבלטים למיניהם והופכת אותם למעין מראות וירטואליות. באופן זה, המשתמשות יכולות לבחון מבחר גדול של מוצרים ו/או מראות איפור של המותג, תוך שהן מחזיקות את המכשיר הנייד מול פרצופן.



בנוסף, המשתמשות יכולות לסרוק ברקודים של מוצרי לוריאל פריז בנקודות המכירה השונות, על-מנת לנסות אותם על עצמן באופן מיידי באמצעות האפליקציה. הרעיון הוא לאפשר למשתמשות לראות כיצד חלק מהגוונים הנועזים ו/או האופנתיים ביותר יכולים להתאים לגוון העור והשיער שלהן.

אפליקציית "Makeup Genius" של לוריאל פריז תהיה זמינה להורדה חינם בארה"ב, צרפת וסין כבר במהלך החודש הזה ומאוחר יותר גם בשאר המדינות בעולם בהן נמכרים מוצרי המותג. בסרטון שלהלן תוכלו לראות מה חשבו שגרירות היופי של המותג, כשנחשפו לאפליקציה החדשה במהלך פסטיבל קאן וגם, כמובן, לראות כמה יפות הן נראו על השטיח האדום שם.



2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails