יום שלישי, 20 במאי 2014

איריס שרביט משיקה: Treatment System Applications – שיטת האפליקציות

הקוסמטיקאית איריס שרביט פיתחה סדרת מוצרים לשימוש בייתי, הכוללים ריכוז גבוה של רכיבים פעילים איכותיים בשילוב עם שיטת אפליקציה ייחודית, המאפשרת חדירה לשכבות רבות ככל האפשר של האפידרמיס, עד לנקודה בה מתרחשים התהליכים עצמם.


שיטת האפליקציות של שרביט פועלת בשלושה שלבים חיוניים: איבחון מצב העור ע"י מילוי שאלונים ובדיקה פיזית, טיפול במכון והמשך טיפול בבית בליווי מוצרים ייחודיים שפותחו ע"י שרביט והותאמו ללקוחה ע"י קוסמטיקאית פרא-רפואית בלבד.

בשיטה זו, מחדירים לעור חומרים פעילים שונים באמצעות מספר אפליקציות (שכבות) ע"י חומצות מקלפות משולבות עם חומרים מרגיעים בזה אחר זה, כאשר הרכב החומרים הפעילים שמוחדרים לעור ומינונם נקבע בהתאם למצב העור העדכני וסוג הבעיה או התוצאה הרצויה. לדברי שרביט, שיטה זו מוכיחה את עצמה וכבר לאחר הטיפול הראשון חווה הלקוחה שיפור ניכר לעין במראה העור שלה. בנוסף, המשך הטיפול בבית תורם להשגת אפקטיביות מירבית ומפחית את התלות של הלקוחה בקוסמטיקאית ובביקורים תכופים במכון.

סדרת המוצרים לשימוש בייתי, הכלולה בשיטת האפליקציות של שרביט, פותחה לאחר עבודה אינטנסיבית שנמשכה כשנתיים ימים בשיתוף מכון מחקר וכימאי אישי. הליין הראשון שפותח כולל סדרת מוצרים לטיפול בבעיות עור משלושה סוגים: אקנה, פיגמנטציה, חידוש ושיקום העור, אותם כאמור ניתן לרכוש אך ורק לאחר איבחון, טיפול מקצועי והדרכה אישית המתקיימים במכון. חשוב לציין, כי כל החומרים, התרכובות והמוצרים אושרו ע"י משרד הבריאות ועומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובתנאי התקינה IOS2.


פרטים נוספים על שיטת האפליקציות של שרביט ועל המוצרים המלווים אותה ניתן למצוא באתר של איריס שרביט או בטלפון 1-700-506-500. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails