יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

ESTEE LAUDER Modern Muse Perfume

אחד הבשמים הראשונים בהם השתמשתי בצעירותי, כשרק התחלתי להתוודע אל עולם היופי, היה הבושם האלמותי White Linen של אסתי לאודר. מאז אני תמיד שומרת חסד נעורים למותג בכל מה שקשור לאיפור, טיפוח ובישום וזה גם כנראה משהו שעובר בגנים, כי יש לי דודה אהובה, שקרובה מאד לליבי, שחייבת תמיד "לאמץ" לעצמה כל מה ששם המותג מופיע עליו...


מאז הבושם White Linen השיקו אסתי לאודר עוד הרבה בשמים אחרים, מוצלחים יותר או פחות, אבל תמיד כאלו ששידרו (עבורי, לפחות) אלגנטיות, יציבות והמון נוסטלגיה. לאחרונה, הושק בישראל הבושם Modern Muse  שהצטרף לפורטפוליו הבישום של המותג ב-2013. הבושם נוצר בהשראת 9 המוזות מהמיתולוגיה היוונית ומיועד לאשה המודרנית העצמאית, החזקה והבטוחה בעצמה - זו שבעצמה מהווה מקור השראה אמיתי לאנשים אחרים.

הבושם Modern Muse הינו פרחוני-עציי הכולל בתוכו תווי ניחוח שכבר פגשנו בעבר בהרבה בשמים אחרים, אבל תחת ידיו המיומנות של מאסטר הבישום הארי פרמונט, שרקח אותו, הוא הופך להיות להרבה יותר מאשר עוד סתם בושם פרחוני טיפוסי. הוא הרבה יותר חושני, אבל עדיין מדיף פשטות אלגנטית. תווי הפתיחה שלו מכילים שתי תמציות שונות של יסמין ערבי (אחת מהן מגיעה מסין וזוהי לה הופעת הבכורה בעולם הבישום), שנותנות לניחוח את הטון הפרחוני המודגש שלו, לצד תווים נוספים של יערה, מנדרינה אקזוטית, פוליאנתס ושושן רענן. את האקורדים העציים של הניחוח מעניקים לו תמהיל חדשני של תמציות פטצ'ולי עטופים בוניל ממדגסקר, ענבר ומאסק שאחראים גם על הטון החושני שלו.


לבושם הזה יש לא פחות מחמש "השראות מרכזיות", שבאות לידי ביטוי החל מעיצוב הבקבוק ועד לבחירת השם ואפילו על אופי קמפיין הפרסום שמלווה אותו:
טבע – המרכיבים העיקריים של הניחוח נבחרו בהשראת הפרחים הצומחים בגינתו הפרטית של הבשם הארי פרמונט. היופי הטהור של הפרחים העדינים בשילוב עם המורכבות של האשה בת ימינו סללו את הדרך ליצירת הניחוח.
נסיעות – שניים מהתווים המרכזיים בניחוח מעניקים לו אווירה של "מזרח פוגש מערב": היסמין הערבי מסין ותערובת תמציות הפצ'ולי הייחודית, בשילוב עם פרחים אחרים וטוויסט קל של הדרים.
עיצוב – כמחווה לבקבוק הבושם הראשון של אסתי לאודר
Youth Dew, שהושק ב-1953 וקושט עם סרט מוזהב דק, עוטר הבקבוק הנוכחי, עם הזכוכית בעלת הגוון הורוד סמוק, בסרט גדול משלו בגוון כחול נייבי כהה.
אופנה – לאורך כל קמפיין הפרסום לובשת הדוגמנית אריזונה מיוז (שגרירת היופי החדשה של המותג) שמלה בגוון כחול נייבי שעליה שמונה סרטים. יחד עם הסרט שעל הבקבוק, תשעת הסרטים הללו מסמלים את תשע המוזות שהשפיעו על האמנות והיופי במיתולוגיה היוונית העתיקה.
אמנות – סרטון הפרסומת צולם במוזיאון גוגנהיים בניו-יורק, שעוצב על-ידי פרנק לויד רייט, ומהווה רובד נוסף של אמנות מודרנית על גבי רקע היסטורי.




כבר מן ההתזה הראשונה, ה- Modern Muse מזוהה מאד עם הניחוחות האחרים של המותג – מאד רענן, נשי, פרחוני ומואר בדרך מאד בוגרת, ללא סוכרתיות יתר כשל בשמים אחרים שהושקו לאחרונה. ככל שעובר הזמן, התווים העציים שבניחוח משתלטים והנוכחות של המאסק והפטצ'ולי מתעצמת. אסתי לאודר השכילו בהחלט ללכוד את העדינות של התווים הפרחוניים ולשלב אותם עם תווים מנוגדים חריפים יותר. שני האלמנטים הללו יצרו ניחוח מנוגד חושני וחזק, אבל למרבה הצער עם עמידות בינונית יחסית של כ-4 שעות +/-, לפני שהוא מתפוגג לו ומותיר ניחוח עדין ביותר עד בלתי מורגש על העור.

בדרך כלל, בשמים בעלי עמידות נמוכה עד בינונית הם לא הבחירה הראשונה שלי, אבל כאשר מדובר בניחוח טוב ונעים כמו זה, לפעמים שווה לרענן אותו במהלך היום עם עוד כמה התזות ממנו. חבל רק שהדודה שלי - זו ש"מאמצת" - כבר גילתה אותו אצלי...


הבושם Modern Muse של אסתי לאודר מוצע ב-2 גדלים שונים: 50 מ"ל אד"פ (550 ₪) ו-100 מ"ל אד"פ (760 ₪), יחד עם קרם גוף בניחוח תואם (200 מ"ל, 380 ₪).
לרגל ההשקה, מוצע הבושם במחיר מיוחד של 299 ₪ (50 מ"ל) ו-399 ₪ (100 מ"ל) וקרם הגוף במחיר של 199 ₪ - עד סוף ספטמבר 2014.

*המוצר התקבל לסקירה.

תגובה 1:

  1. הבקבוק משגע והריח נשי וענוג והפתעת האכזבה הייתה עמידות מאוד דלה של כשעתיים, חבל

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails